10 žingsnių programa imunitetui stiprinti

imunitetas

Neringos Laurinaitienės nuotr. www.neringosfoto.lt

Ką galime padaryti, kad šaltasis sezonas praeitų be kosulių ir slogų?

1.Daugiau meilės ir ramybės.
Gebėjimui nesirgti daug įtakos turi psichinė sveikata, nepertemptas centrinės nervų sistemos darbas. Kai „nervai“ perdirginami – išsiderina ir fizinė sveikata, žmogus dažniau pradeda sirgti ūminėmis ligomis, jos ilgiau užsitęsia.

2. Nekeiskite kolektyvo. Pakeitęs kolektyvą (darželį, mokyklą) vaikas patenka į aplinką, kurioje daug naujų ligų sukėlėjų. Tad ligų sezono metu tegul vaikas lieka senajame kolektyve.

3. Nekeiskite režimo. Įrodyta, kad vaikas, pradėjęs lankyti darželį, ima dažnai sirgti, nes turi paklusti ten nustatytai tvarkai, pakinta jo buvę namuose įpročiai, kurie jam užtikrindavo gerą savijautą. Virusų siautėjimo metu nekeiskite vaiko režimo, nusistovėjusių įpročių (neperkelkite jo miegoti į atskirą kambarį, nenujunkykite ir pan.)

4. Rūgštūs pieno produktai. Jogurte, kefyre, raugintose pasukose yra gerųjų bakterijų. Gerosios bakterijos stiprina žarnyno, o kartu ir viso organizmo atsparumą.

5. 30 minčių judėjimo.
Stenkitės, kad vaikučio širdis ir kraujo apytaka būtų aktyvios – per dieną nors 30 minučių vaikas turi aktyviai judėti.

6. Naminiai masažai. Glostykite, glamonėkite vaikus. Tai tarsi imuninės ir nervų sistemos varikliai. Tyrimai parodė, kad kassavaitiniai masažai gali sustiprinti ląstelių gynybines funkcijas. Jei prisilietimas malonus, odos nervinės ląstelės tuoj pat siunčia pranešimą į smegenis. Jų veikla išskiria daugiau biologiškai aktyvių medžiagų, kurios užkerta kelią streso hormonams.

7. Natūralūs imunostimuliatoriai. Peršalimo sezono metu verta pastiprinti vaiko imuninę sistemą vitaminu C, ežiuolės, šeivamedžio, propolio, alavijo, islandinės kerpenos, gysločio preparatais, žuvų taukais, bičių produktais ar kitais natūraliais imunostimuliatoriais.

8. Alyvuogių aliejus. Košes, salotas ir kitus patiekalus gardinkite šalto spaudimo alyvuogių aliejumi, nes jame yra medžiagų, stiprinančių imunitetą.

9. Juoko terapija.
Juokiantis organizme žaibiškai padidėja antikūnų (medžiagų, kovojančių su ligų sukėlėjais). Tad peršalimo sezono metu žiūrimų filmų žanras turėtų būti komedijos.

10. Dažniau plaukite rankas. Banalu, bet dažnas kruopštus rankų plovimas apsaugo nuo daugybės virusų.

„Mamos žurnalas“

Susiję straipsiai

Žymos: , ,

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


+ penki = 10