Buboo – kaip šeimos istorija

©Rūta Auškalnė   www.vabaliukofoto.lt

©Rūta Auškalnė
www.vabaliukofoto.lt

Prieš dešimt metų Erika Puodėnienė savo karjerą įsivaizdavo gana aiškiai: gerai apmokamas darbas Amerikoje ir kilimas pareigų laipteliais aukštyn. Iškart po studijų ji pradėjo nuo paprastų darbų, vėliau dirbo vadovaujantį darbą pasaulio įmonėse, jai teko kontroliuoti nemažą darbuotojų kolektyvą. Ten ji nuolat girdėdavo kartojant: „Klientas visada teisus“ – paslaugos ar prekės privalėjo būti aukščiausios kokybės. Padirbėjusi kelerius metus, mergina pasiėmė paskolą ir Amerikoje įsigijo didelį namą. 

Grįžusi vasaros atostogų į Lietuvą, sutiko savo būsimą vyrą, ir visi planai apsivertė aukštyn kojomis. Į darbą viešbutyje ji taip ir nebegrįžo. Gerą darbą pavyko gauti ir Lietuvoje, didelėje naujųjų technologijų bendrovėje. Erikos vyras turi IT projektų įmonę.

Netrukus šeima pradėjo lauktis vaikelio, o čia ir prasideda visas įdomumas.

Geriausias verslas – tas, kuris primena hobį

Gimus sūneliui, jauna pora ėmė svarstyti, kad smagu būtų pradėti kokį šeimyninį verslą. Gal prekyba parketu? Statybinėmis medžiagomis? Tačiau sprendimas atėjo pats savaime: tai turi būti drabužėliai vaikams. Beje, nuo pat pradžių strategija buvo aiški – neapsiriboti vien tik vaikiškais drabužiais ir tik Lietuvoje. Dovydui buvo vos keli mėnesiai, kai Erika jam pasiūdino pirmąsias kepurėles. Savo pažįstamai siuvėjai nunešusi medžiagos skiaučių, paprašė pasiūti vienpusių ir dvipusių vasarinių kepuryčių. Žinoma, pačios Erikos sumodeliuotų. Vėliau atsirado rudeninių kepurių, atėjus žiemai – šiltų vilninių. Pats gyvenimas diktavo, ko reikia auginant kūdikį.

Nuo vaikystės ir man atrodė savaime suprantama, kad nusibodusią suknelę galima apmegzti ar papuošti aplikacija. Mama įpratusi idėjų semtis iš madų žurnalų, ji mane ragina užsukti į biblioteką pasižvalgyti po iškarpų žurnalus, nors juokiuosi, kad dabar viską galima rasti internete“, – sako Erika Puodėnienė.

Erikai drabužių kūrimas – labai įdomi ir uždeganti veikla. Sumodeliavusi pirmąsias kepurytes sūneliui Dovydui, paskui ji ėmėsi šventinių drabužėlių mažiems berniukams (Dovydui teko eiti į šventę, tad mamai atsirado stimulas sukurti kažką originalaus) patogių kasdienių kelnyčių (Erika nuolat testuodavo, ar kelnytės patogios segint sauskelnes, ar nenusmunka juosmuo, vaikui pasilenkus). Vyro paskatinta, įkūrė įmonę „Buboo“, ėmė ieškoti siuvyklos, kuri galėtų jos sukurtus modeliukus pagaminti dideliais kiekiais. Atsirado ir „Buboo“ internetinė parduotuvė.

Kaip atsiranda nauji modeliai

©Rūta Auškalnė   www.vabaliukofoto.lt

©Rūta Auškalnė
www.vabaliukofoto.lt

Erika juokauja, kad „Buboo“ atspindi visus jų šeimos įvykius ir permainas. Greičiau nei po trejų metų gimė dukrytė Izabelė. Kuriamų drabužėlių asortimentas išsiplėtė iki mergaitiškų šventinių suknelių, santūriąsias žemės spalvas papildė rožinė, arbūzinė spalva. Nors iki dukrytės tos spalvos

Erikai nepatiko, bet teko pripažinti, kad šalia santūrių spalvų jos nepaprastai pagyvina vaikiškus drabužėlius.

O kuo apsirengti maitinančiai mamai? Juk kartais taip norisi pasipuošti suknute, o ne džinsais ir bliuzonu. Iki tol pati Erika dažniausia rengdavosi susiaučiamais ar susagstomais megztiniais, kuriuos patogu vilkėti žindant kūdikį.

Taip „Buboo“ kolekcijoje atsirado labai praktiškų trikotažinių suknučių jaunoms mamoms. Beje, jas jau spėjo pamėgti visokio amžiaus moterys, kartą tokio pat modelio sukneles nusipirko mama ir močiutė. Šios suknutės privalumas tas, kad ji niekuo nepabrėžia besilaukiančios ar maitinančios moters padėties, neakcentuoja nei krūtų, nei pilvo, modelis laisvai krentantis ir jaukus. Tai suknelė visiems gyvenimo atvejams – ir pasivaikščioti, ir  į svečius, ir į koncertą.

„Buboo“ plėtėsi toliau. Jauna šeima įsikėlė į naują namą, teko kurti interjerą, jaukintis erdves. Erikai gimė idėja siūti pagalvėles vaikų kambariui, kurios vėliau virto universaliomis pagalvėlėmis visiems namams. Tokias pagalvėles su užrašais ar piešiniais pirkėjai pamėgo kaip dovanas krikštynų, gimtadienio, Kalėdų progomis.

Pusantrų sulaukusi Izabelė, kaip ir visos mergaitės, pradeda domėtis lėlėmis. Tad „Buboo“ laukia dar viena prekių grupė – stilingos Erikos

Puodėnienės sukurtos medžiaginės lėlės, kurių bandomieji modeliai jau pagaminti ir  netrukus pasirodys interneto parduotuvėje.

Kokybiška, praktiška, stilinga

©Rūta Auškalnė   www.vabaliukofoto.lt

©Rūta Auškalnė
www.vabaliukofoto.lt

Šie trys kriterijai yra svarbiausi „Buboo“ sumanytojų Puodėnų šeimos kūryboje. Amerikoje išmokta pamoka, kad klientas visada teisus, skatina ypatingą dėmesį skirti prekių kokybei. „Pamenu, kaip su vyru apvažiavome pusę Europos, kol suradome mums patinkančių audinių ir sudarėme sutartis su jų gamintojais. Norėjome, kad žaliavos būtų kokybiškos, – vaikų drabužėliams labiausiai tinka natūrali medvilnė, viskozė, vilna. Bet, tarkime, suaugusiųjų drabužiams labiau tinka natūralus pluoštas su trupučiu sintetikos. Šimtaprocentinė medvilnė po kelių skalbimų „nusiburbuliuoja“, kad ir kokios aukštos kokybės ji būtų. Pati nemėgstu lyginti, tad moteriškoms suknelėms parinkau audinį, kuris nesiglamžo, išskalbtas greitai džiūsta ir nuo džiovyklės nukabinus galima vilktis ir eiti“, – sako Erika.

Teko nemažai konsultuotis su siuvinių technologais, kaip turėtų būti sukirpti drabužiai iš trikotažo, kad nesiriestų, nesitampytų. Visi gaminiai pjaunami specialia įranga.

Dovydas ir Izabelė buvo geriausi modeliai ir įkvėpėjai, kuriant vaikiškus drabužius, o vyras Mindaugas – puikus patarėjas ir skatintojas. Ar vaikui patogu vilkėti? Ar lengva užmauti? Paprasta užsegti? „Daug patarimų man duodavo vyras. Tarkime, man gražu sagutės, bet jis labai racionaliai pastebi, kad užseginėjant vaikiško bliuzono sagutes sugaištama laiko, vaikas ima muistytis, verkti. Viskas turi būti kuo paprasčiau ir patogiau“, – įsitikinusi Erika.

Jos sukurti suknelių modeliai maitinančioms moterims papuošti dviem užtrauktukais. Jie atrodo kaip dekoro elementas, tačiau iš tiesų leidžia greitai ir paprastai atsegti priekinę suknelės dalį.

„Viską kuriu pagal savo skonį. Džiaugiuosi, kad sukurti daiktai gražūs ne tik man, bet ir pirkėjams, kurių turime ir nuolatinių. Pastebiu, kad internetu nupirkti „Buboo“ produktai keliauja po visą Lietuvą, dažnai tenka siųsti į užsienį. Klientai rašo, komentuoja, viena moteris parašė, kad „Buboo“ kepurytę jos vaikutis nešioja jau dvejus metus, jos nesudėvėjo ir neišaugo. Labai smagu, kai gauname tokių atsiliepimų“, – sako verslininkė.

„Vis dėlto mes save laikome kepurių karaliais, nes nuo jų pradėjome ir dabar asortimentą išplėtėme iki visų dydžių ir visiems metų laikams. Žinau, kad pas mus kepurių yra pirkusi visa šeima – nuo anūkų iki senelių. Prie kepurių siūlome ir priderintų kaklaskarių. Juk gyvename tokioje geografinėje zonoje, kur kepurių reikia ištisus metus – nuo saulės, vėjo ir šalčio“.

Ginta LiaugminienėBackup_of_bubo_logo40_15v

„Mamos žurnalas“

Susiję straipsniai

 

Žymos: ,

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


3 + trys =