Praktiški patarimai, kaip pasiekti Svajonių gimdymą

 

svajonių gimdymas

Neringos Laurinaitienės nuotr. www.neringosfoto.lt

…Nėštumo laikotarpis, ypač kai nebedirbau, buvo nuostabus laikas. Džiaugiausi ramybe, bendravau su mažyliu, skaičiau jam pasakas, masažavau pilvelį, pasakojau apie krentantį sniegą ir žaliuojančius medžius, kurie pasitiks jį ateinantį į pasaulį, lankiau baseiną – mėgavausi kiekviena akimirka. Ir, aišku, nepamiršdavau kartoti sau (ir vyrui), jog gimdau natūraliai ir lengvai. Įsivaizduodavau, kaip lengvai mažylis ateina į šį pasaulį, kaip mane gimdymo metu palaiko vyras ir susigraudindavau mintyse regėdama tą nuostabią akimirką, kai gimsta mūsų mažylis…

 (Ištrauka iš mamos laiško)

Kai mintyse įsivaizduojate savo Svajonių gimdymą, jūsų pasąmonė atitinkamai į tai sureaguoja. Dabar labai daug kalbama apie šią begalinę jėgą – pasąmonę, kurią mes galime išvystyti savyje. Ir vis dėl to dauguma moterų, besiruošdamos gimdymui, nekreipia dėmesio į tai.

Jūs galėsite atskleisti įgimtą potencialą tada, jei leisite gebėjimams skleistis. Iš pradžių reikėtų išmokti nesiklausyti kitų žmonių teiginių apie gimdymo kančias ir nustoti varginti savo nervų sistemą, o kurti palankias emocijas.
Pateiksime keletą konkrečių pratimų, kurie padės Jums pasiruošti sėkmingam gimdymui.

Pratimas Nr. 1

Paskutinį nėštumo mėnesį kasdien žiūrėkite tik komedijas. Ir jokių trilerių ar siaubo filmų. Jeigu ir nesate tokio kino žanro gerbėja, susipažinkite ir išsirinkite jus dominančius siužetus. Juokas – viena iš tų refleksinių reakcijų, kurios perduodamos tiesiogiai žmogaus pasąmonei. Tokiam pačiam reakcijos tipui priklauso ir žiovulys. Ir juokas, ir žiovulys užkrečiantys. Ir tai vyksta dėl to, kad šiose reakcijose sąmonė dalyvauja tik minimaliai.

Pratimas Nr. 2

Išmeskite į šiukšlių kibirą visus kramtomųjų gumų pakelius. O jeigu jų neturite, niekada jų daugiau nepirkite. Šios rekomendacijos esmė: kai kramtote gumą, jūsų skrandis paklusniai gamina skrandžio rūgštį ir tokiu būdu sustiprėja alkio pojūtis. O alkanas žmogus niekada negali būti pozityviai nusiteikęs. Tokios reakcijos priežastis slypi mūsų genuose. Žmogaus kūne ir pasąmonėje užkoduota nuostata, perduota mūsų protėvių, kuriems nuolat trūkdavo maisto, ir jie buvo priversti medžioti.

O medžiojimas be agresijos niekada nebus sėkmingas. Žmogaus kūnas, kuriam trūksta maisto, tuoj pat siunčia smegenims signalą, kuris ne tik stimuliuoja jų intensyvų darbą, bet ir pažadina agresijos centrą.

Sėkmė – tai pirmiausia tikėjimas savimi

Kai mintyse jau priėmėte tam tikrą gimdymo idėją, kaip gyvą realybę, pavyzdžiui, „gimdymas visuomet yra skausmingas“ , toliau visus jūsų žingsnius pradeda kontroliuoti pasąmonė.

Jei įdiegėte į savo pasąmonę mintis apie skausmingą gimdymą, galite tučtuojau ištaisyti padėtį mintimis apie natūralų ir lengvą gimdymą. Mintis yra veiksmo pradžia, atoveiksmis – pasąmonės atsakas į jūsų mintis.

Atminkite, kad jūsų pasąmonė pasiduoda ne tik jūsų sąmonės įtaigai, bet ir kitų žmonių įtaigai, jei tik sąmonė mano, kad kitų žmonių peršami dalykai yra teisingi. Nepasitikėjimas savimi daro mintis arba vaizdus neaiškius, bejėgius. Minčiai tiesiog trūksta energijos smegenų ląstelių poveikiui, ir ji nesuvokiama kaip „realybė“.

Padėti sau galite laikydamosi tokių patarimų:

1. Vertinkite save. Žmogaus asmenybė yra sudėtingas reiškinys, susidedantis iš daugelio įvairių savybių, atspindinčių labai įvairias patirtis, biologinius ir psichologinius ypatumus. Nepasiduokite pagundai save vertinti per daug neigiamai: „Esu nevykėlė“, „Man nesiseka“ ir pan. Tai tikrai netiesa. Be jokios abejonės, turite įvairiausių savybių: ir teigiamų, ir neigiamų. Ieškokite ir daugiau išryškinkite savo teigiamas savybes. Pažinkite save ir savo galimybes bei ribas.

2. Užrašykite savo stipriąsias savybes. Įvardinkite bent 10 savo savybių, kurios jums patinka. Pasiklauskite, kokius jūsų bruožus labiausiai vertina jūsų artimieji, draugai. Šį sąrašą laikykite matomoje vietoje. Visada atidžiai perskaitykite jį, kai bus sunku.

3. Nėštumo metu rašykite dienoraštį, jame pasižymėkite savo sėkmes ir nesėkmes. Užsirašykite visus padarytus darbus, ruošiantis gimdymui, pasiteisinusius sprendimus, pozityvią informaciją, gautą iš aplinkos. Būtinai įvertinkite pasiruošimo efektyvumą: jeigu aiškiai suprantate, kaip vyksta gimdymas, jeigu žinote, kaip jums elgtis gimdymo metu, ir gimdymo laukiate visiškai rami, galite būti užtikrinta, kad gimdymas bus sėkmingas.

4. Patikslinkite formuluotes. Jeigu nesiliaujate galvojusios apie save blogai, pakeiskite formuluotes į objektyvesnes. „Aš esu silpna“ keiskite į „Aš turiu ir silpnybių, ir stipriųjų vietų“ ir pan. Galvodamos apie savo nesėkmes, atsisakykite klaidinančių žodžių „visada“, „niekada“. Vartokite realų žodį „kartais“.

5. Pagrįskite savo vertinimus. Ieškokite įrodymų, kurie pagrįstų jūsų apibendrinimus. Jeigu blogai jaučiatės, neįstengiate pašalinti baimės, paklauskite savęs: „Kokie faktai rodo, kad esu blogesnė negu kitos moterys, kurios pagimdė natūraliai ir lengvai?“, „Kokie faktai prieštarauja tam?“ Atsakymai turi būti realistiniai.

6. Susitaikykite su klaidomis. Jas daro visi žmonės. Jeigu daugiau pasitikėsite savimi, apie klaidas negalvosite. Leiskite sau klysti, tačiau įvertindama klaidas, vėl bandykite.

7. Būkite konkrečios. Jeigu patyrėte gimdymo nesėkmę, neapibendrinkite. Tiksliai išanalizuokite, ką padarėte nuo nėštumo pradžios, ko nepadarėte, kur suklydote, kitą kartą gimdydama turite nekartoti tų klaidų. Atskiros nesėkmės ar pralaimėjimai visiškai nereiškia, kad jūs nevykėlė.

8. Naudokite „geriausio draugo“ techniką. Kai nerimaujate, pagalvokite, kaip jus paguostų jumis besirūpinantis geriausias draugas, draugė arba jus mylintis žmogus. Užsirašykite tai. Paskaitykite tai garsiai. Pakartokite iš atminties.

9. Priimkite save tokią, kokia esate, tačiau tobulėkite.
Jeigu save priimate, tai nereiškia, kad nereikia tobulėti. Mokykitės iš savo ir kitų klaidų. Nuolat klauskite patarimų. Draugaukite su žmonėmis, iš kurių galite mokytis. Ieškokite naudingos informacijos, būkite atviros naujovėms.

Išmokę naudotis vidinėmis savo galiomis, jūs galėsite susigrąžinti energiją bei stiprybę. Išmokite paprastos metodikos, kaip reikia veikti savo pasąmonę. Gimdymo metu moterys dažniausiai nesugeba racionaliai mąstyti ir elgtis. Gimdymo kančios, gimdymo komplikacijos užvaldo jų sąmonę, užblokuoja gebėjimą klausyti ir suprasti. Joms reikia nesudėtingo, veiksmingo, paprasto ir aiškaus pavyzdžio, kuriuo galėtų vadovautis. Jis yra ypatingas ir patrauklus tuo, kad paaiškina, kodėl jūs dažnai negaunate to, ko siekiate. Gyvenimas remiasi tikėjimo dėsniu. Tikėjimas trumpai gali būti apibendrintas kaip jūsų mąstymas.

Nuo to, ką moteris galvoja, jaučia ir kuo tiki, priklauso jos psichinė bei fizinė būsena. Kai suvoksite, ką jūs darote ir kodėl darote, padėsite pasąmonei įkūnyti visus gerus dalykus, kuriuos galite gauti iš gyvenimo.

Romualdas Šemeta, akušeris-ginekologas
Nėščiųjų mokyklos vadovas, tel. 8*687 64 757
„Mamos žurnalas“

Žymos: , ,

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


šeši + 9 =