• Apie mus
  • Reklama
  • Prenumerata
Mamos Žurnalas
  • Nėštumas ir gimdymas
    • Nėštumas
    • Gimdymas ir po jo
    • R. Šemetos mokyklėlė
    • Mano gimdymo istorija
    • Nėštumo kalendorius
    • Renkame vardą
    • Retas vardas
  • Žindymas
    • Žindymo ABC
    • Žindymo problemos
    • Žindymo konsultanto K.Vitkausko puslapis
    • Žindymo istorijos
    • Klausimai – atsakymai
  • Kūdikis
    • Naujagimis
    • Kūdikio raida
    • Papildomas maitinimas
    • Kūdikio priežiūra
    • Kūdikių ligos
    • Redakcijos kūdikiai
  • Vaiko sveikata
    • Ekologija
    • Pediatras atsako
    • Miego problemos
    • Vaikų ligos
    • Alergiškas vaikas
    • Sveiki dantukai
    • Logopedo konsultacija
    • Liaudies medicina
    • Imuniteto stiprinimas
    • Vaikų mityba
  • Lavinimas
    • Darželinukas
    • Mokinys
    • Būreliai
  • Psichologija
  • Laisvalaikis
    • Ką veikti su vaiku
    • Krikštynos
    • Gimtadieniai
    • Šeimos šventės
    • Kelionės
    • Horoskopai
    • Kalba vaikai
  • Mamos puslapis
    • Ginekologė atsako
    • Psichologija
    • Mamos sveikata
    • Šeimų istorijos
    • Lieknėjimas
    • Receptai
    • Tėčiams
    • Buitis
    • Motinystė svetur
    • Karjera
  • Redakcija
    • Tinklaraštis
    • Naujienos
    • Redakcijos projektai
  • Projektai
    • Žalia šeima
    • Savanorystės pamokos šeimoje
    • Knygų žiurkės prieš kompiuterių peles
    • Animacija Z kartos vaikams
    • Teatras Z kartos vaikams
    • Jaunas kaimas
    • Mūsų namai – tavo namai
    • Keturi milijonai
    • Vaikai, pažinę karą
    • Vaikams atsiveria senovė
  • Nėštumo skaičiuoklė
  • E.parduotuvė
No Result
Žiūrėti visus rezultatus
  • Nėštumas ir gimdymas
    • Nėštumas
    • Gimdymas ir po jo
    • R. Šemetos mokyklėlė
    • Mano gimdymo istorija
    • Nėštumo kalendorius
    • Renkame vardą
    • Retas vardas
  • Žindymas
    • Žindymo ABC
    • Žindymo problemos
    • Žindymo konsultanto K.Vitkausko puslapis
    • Žindymo istorijos
    • Klausimai – atsakymai
  • Kūdikis
    • Naujagimis
    • Kūdikio raida
    • Papildomas maitinimas
    • Kūdikio priežiūra
    • Kūdikių ligos
    • Redakcijos kūdikiai
  • Vaiko sveikata
    • Ekologija
    • Pediatras atsako
    • Miego problemos
    • Vaikų ligos
    • Alergiškas vaikas
    • Sveiki dantukai
    • Logopedo konsultacija
    • Liaudies medicina
    • Imuniteto stiprinimas
    • Vaikų mityba
  • Lavinimas
    • Darželinukas
    • Mokinys
    • Būreliai
  • Psichologija
  • Laisvalaikis
    • Ką veikti su vaiku
    • Krikštynos
    • Gimtadieniai
    • Šeimos šventės
    • Kelionės
    • Horoskopai
    • Kalba vaikai
  • Mamos puslapis
    • Ginekologė atsako
    • Psichologija
    • Mamos sveikata
    • Šeimų istorijos
    • Lieknėjimas
    • Receptai
    • Tėčiams
    • Buitis
    • Motinystė svetur
    • Karjera
  • Redakcija
    • Tinklaraštis
    • Naujienos
    • Redakcijos projektai
  • Projektai
    • Žalia šeima
    • Savanorystės pamokos šeimoje
    • Knygų žiurkės prieš kompiuterių peles
    • Animacija Z kartos vaikams
    • Teatras Z kartos vaikams
    • Jaunas kaimas
    • Mūsų namai – tavo namai
    • Keturi milijonai
    • Vaikai, pažinę karą
    • Vaikams atsiveria senovė
  • Nėštumo skaičiuoklė
  • E.parduotuvė
No Result
Žiūrėti visus rezultatus
Mamos Žurnalas
No Result
Žiūrėti visus rezultatus

Kaip emocijų panaudojimas reklamoje gali stipriai paveikti vartotojų sprendimus

Mamos puslapis, Psichologija
0
Kaip emocijų panaudojimas reklamoje gali stipriai paveikti vartotojų sprendimus

Vis labiau akcentuojama, kad atliekant SEO, reikėtų labiau gilintis į galimas potencialių klientų emocijas ir turinį optimizuoti ne tik pagal raktažodžius, bet ir siekiant išgauti teigiamas emocijas

Emocijos yra svarbi žmogaus gyvenimo dalis, kurios daro įtaką mūsų nuotaikai, elgesiui ir sprendimams. Tai taip pat yra galingas ir veiksmingas reklamos įrankis, kuris gali sukelti stiprų ryšį tarp vartotojo ir prekės ženklo, skatinti impulsyvius pirkimus ir didinti ištikimybę. Šiame straipsnyje aptarsime kaip emocijų panaudojimas reklamoje gali stipriai paveikti vartotojų sprendimus ir kokios yra emocijų rūšys, kurios turi didžiausią poveikį.

Emocijų vaidmuo sprendimų priėmime

Daugelis žmonių mano, kad jie priima sprendimus remdamiesi racionalia alternatyvų analize. Tačiau iš tikrųjų emocijos labai veikia ir, daugeliu atvejų, net lemia mūsų sprendimus. Emocija yra būtina sudedamoji beveik visų sprendimų dalis. Kai mes susiduriame su sprendimu, emocijos iš ankstesnių susijusių patirčių priskiria vertes galimoms pasirinkimo opcijoms. Šios emocijos sukuria preferencijas, kurios lemia mūsų sprendimą.

Emocijų poveikis reklamai

Reklamos tyrimai rodo, kad vartotojo emocinis atsakas į reklamą turi daug didesnę įtaką jų pranešamam ketinimui pirkti produktą nei paties reklamos turinys – tris kartus daugiau televizijos reklamoms ir du kartus daugiau spaudos reklamoms. Tam tikri tyrimai nustatė, kad „patinkamumas“ yra labiausiai prognozuojantis rodiklis ar reklama padidins prekės ženklo pardavimus. Tyrimai taip pat rodo, kad teigiamos emocijos dėl prekės ženklo turi daug didesnę įtaką vartotojų lojalumui nei pasitikėjimas ir kiti sprendimai, kurie grindžiami prekės ženklo atributais.

Emocijos yra pagrindinė priežastis, kodėl vartotojai renkasi prekinius ženklus. Galų gale, daugelis produktų, kuriuos mes perkame, yra laikomi kaip nebrangūs, nors gali būti pigesni, jeigu nežiūrėtume į prekinius ženklus. Kodėl mes nusprendžiame mokėti daugiau už prekinius ženklus? Nacionaliniu mastu reklamuojamas prekės ženklas turi galią rinkoje, nes jis sukuria emocinį ryšį su vartotoju.

Prekės ženklas yra niekas kitas, kaip produkto mentalinis atvaizdas vartotojo galvoje. Jei atvaizdas susideda tik iš produkto atributų, savybių ir kitos informacijos, nėra jokių emocinių ryšių, kurie galėtų paveikti vartotojo preferencijas ir veiksmus. Kuo turtingesnis emocinis turinys prekės ženklo mentaliniame atvaizde, tuo labiau tikėtina, kad vartotojas bus lojalus naudotojas.

Tai ypač galima pastebėti pritaikant emocijų principą interneto svetainių turinio optimizavimo metu. Vis labiau akcentuojama, kad atliekant SEO, reikėtų labiau gilintis į galimas potencialių klientų emocijas ir turinį optimizuoti ne tik pagal raktažodžius, bet ir siekiant išgauti teigiamas emocijas. Žinoma, renkantis SEO specialistus ir nurodant jiems, kad turinys turės būti optimizuojamas su siekiu sukelti klientui teigiamas emocijas, tokios SEO paslaugos kaina gali būti kiek aukštesnė.

Emocijų tipai ir jų poveikis

Nors visos emocijos turi potencialą paveikti pirkimo sprendimus, svarbiau yra pirkimo tipas ir mąstymo rūšis, kurie palengvintų pirkimą. Aukšto sužadinimo emocijos, pavyzdžiui, skatina impulsyvius pirkimus, nes vartotojai yra pasirengę veikti. Tokioms emocijoms gali būti priskiriamas džiaugsmas, susižavėjimas, baimė ar pyktis. Šios emocijos dažniausiai naudojamos reklamuojant pramogas, sportą ar rizikingus produktus.

Žemo sužadinimo emocijos, pavyzdžiui, pasitenkinimas, ramybė ar liūdesys, skatina apgalvotus ir racionalius sprendimus. Tokios emocijos dažniausiai naudojamos reklamuojant sveikatos, finansų ar švietimo produktus.

Emocijų spektras (teigiama ar neigiama) taip pat turi įtakos vartotojų sprendimams. Teigiamos emocijos gali sukelti optimizmą, pasitikėjimą ir pasirengimą mokėti daugiau. Neigiamos emocijos gali sukelti pesimizmą, nepasitikėjimą ir norą sutaupyti. Tačiau neigiamos emocijos taip pat gali būti naudojamos reklamoje kaip būdas sukelti problemos suvokimą ir parodyti sprendimą. Pavyzdžiui, reklama gali parodyti vartotoją, kuris kenčia nuo skausmo ar diskomforto ir tada pasiūlyti produktą, kuris pašalins šią būseną.

Emocijos taip pat skiriasi pagal savimonę – tai yra gebėjimas atpažinti savo jausmus ir suprasti jų priežastis. Savimonės emocijos yra tokios kaip pasididžiavimas, kaltė ar gėda, kurios reikalauja aukštesnio savęs pažinimo lygio. Šios emocijos dažniausiai naudojamos reklamuojant produktus, kurie susiję su asmens tapatumu, vertybėmis ar socialine priklausomybe. Pavyzdžiui, reklama gali parodyti vartotoją, kuris didžiuojasi savo pasiekimais ar atsakingu elgesiu ir tada pasiūlyti produktą, kuris atitinka šią nuostatą.

Emocijų panaudojimas reklamoje yra neatsiejama reklamos strategijos dalis, kuri gali turėti didelę įtaką vartotojų sprendimams. Reklamos kūrėjams svarbu žinoti kokias emocijas jie nori sukelti savo tikslinėje auditorijoje ir kaip tai padaryti naudojant tinkamus vaizdus, žodžius ir garsus. Tik taip jie galės pasiekti savo reklamos tikslus ir sukurti ilgalaikį emocinį ryšį su vartotojais.

US

mamoszurnalas.lt_630x400

Susiję straipsniai

  • Kas gero „Mamos žurnalo“ elektroninėje parduotuvėje, jeigu nėra nei vieno daikto?
  • Nebereikalingų daiktų turgeliai: puikus būdas sutaupyti, vartoti prasmingai ir atsakingai
  • rankdarbiai
    Rankdarbių kūrėjams – tramplinas iš augančio verslo
  • Verslo idėją įkvėpė brolio iš Japonijos atsiųsta dovana vaikams – konstruktorius
Gairės: EmocijosReklama
Kitas pranešimas
Psichoterapeutas pataria tėvams: neslėpkite nuo vaikų, kad jums sunku

Psichoterapeutas pataria tėvams: neslėpkite nuo vaikų, kad jums sunku

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


5 + = vienuolika

Naujienos iš interneto

traffix.lt
REKOMENDUOJAMI VIDEO

TAIP PAT SKAITYKITE

Mamos puslapis

Du Beatos gyvenimai: iki sūnaus diagnozės „autizmas“ ir po to
„Mamų unijos“ įkūrėja Eglė: „Tas, kas nesusidūrė su šia liga, vargu ar supras, kokia ji yra brangi“
Austėja Lansdbergienė: Moteris turi turėti stuburą ir savo balsą tiek namuose, tiek darbe
Pirmadienį nenorite į darbą? Ekspertės pasakė, kokios priežastys tai lemia

Kūdikis

Net ir kūdikiams šampūnas – pagal plaukų tipą
Svarbūs „valdiški“ reikalai gimus kūdikiui
Kodėl kūdikis blogai valgo ir ką daryti šioje situacijoje
Ką reikia nupirkti naujagimiui? Sąrašas nuo minutės, kai testas parodė dvi juosteles

Laisvalaikis

Ekranai ir vaikai – misija ne (su) derinama
Mama–gimtadienių entuziastė neketina sustoti, jūsų dėmesiui Hermiona
Skaičiuoti moko popitas
Rūtos kolekcijoje daugiau kaip 600 Barbių – tai solidi kolekcija pasauliniu lygiu

Nėštumas

Neigiamos emocijos besilaukiant. Kodėl nervinasi nėštukės
Nėščia vegetarė – niekas nenustebs ir nepasmerks, tik yra keletas taisyklių
Pirmieji nėštumo mėnesiai: ką svarbu žinoti būsimai mamai?
Nėštumas – visada krizė, o jeigu tai krizinis nėštumas?

Receptai

Ką įdėti į užkandžių dėžutę? Siūlome keletą dietistės Vaidos Kurpienės receptų
Tęsiame pažintį su mamomis-maisto tinklaraštininkėmis, susipažinkite su „Skaniai ir sveikai“ + 4 geriausi receptai
Uogos prašosi ant stalo, skubėkime įveiklinti jas desertuose – receptais dalinasi „Paprasta gaminti“
Išskirtinis Dovilės Filmanavičiūtės šaltibarščių receptas

Tėčiams

Tėčio dienos proga siūlome dovanų idėją tėčiams, kuri bus įveikiama bet kokio amžiaus vaikams
8–12 proc. vyrų yra nevaisingi. Jeigu tai jūsų vyras, perduokite jam – yra gerų žinių
Kūdikio gimimo proga: 11 dovanų idėjų mamai nuo vyro
Tyrimas atskleidė: 1 iš 10 vyrų patiria pogimdyminės depresijos požymius

Vaiko psichologija

Dėmesio, pykčio priepuolis prasidėjo!
Kaip išmokyti vaiką laikytis tvarkos ir išugdyti geras manieras?
Finansų ekspertė paaiškina, kodėl nereikia vaikui mokėti už buities darbus
Gerais socialiniais įgūdžiais pasižymi tik vienas iš trijų vaikų, arba kodėl reikia suklusti, kai vaikas sako „neturiu draugų“

Ekologija

Natūralus, ekologiškas, be GMO ir konservantų, biodinaminis… Kaip išnarplioti šią etikečių dilemą
„Natūralus“, „ekologiškas“, „nekenksmingas aplinkai“ – šių žodžių gali nebelikti įvairių produktų etiketėse. Kodėl?
Sauskelnių eksperimentas: trys šeimos per tris mėnesius „sutaupė“ 3 780 sauskelnių. Kaip?
Kaip aš iš paskutiniųjų stengiausi būti „eko“ mama ir kas iš to gimė

Kelionės

Savaitgaliui į Tervetę, kuri jau tiesiasi po viesulo
„Mūsų kelionė į Kubą padėjo pakeisti gyvenimo būdą“, – sako Jurga
Keliaujančios mamos rekomenduoja: 8 mamų su vaikais kelionė į Gran Kanariją
Poilsinė kelionė su vaikais – kaip jai pasiruošti lengviau?

Jaunas kaimas

Dėl ko gyvename kaime? Todėl, kad mieste nėra ką veikti
Kodėl vaikams augti kaime iki mokyklos yra nepalyginamai geriau
Sakalas Zacharijus ir jo ožkelės, kurios pozavo net „Playbojui“
Rojus Legų kaime: vilniečių šeima įsuko baidarių verslą ir nepasigenda sostinės
maistelis kūdikiams
propolis
dantų klinika
siaubo filmas
vaistai
inhaliatorius
mokykla delta
skalbikliai
filharmonija
vaikiški kombinezonai
krizinio nėštumo centras
vanduo kūdikiams
vitaminai mamoms
sveikatos patikra
mokyklinės uniformos
Iki pergalės

Vaikystės sodas

revu klinika
odo priežiūros priemonės kūdkiui
Sveikatos pažyma į mokyklą – proga pastebėti vaiko sveikatos problemas
vežimėliai
batukai
kosmetika moterims
Deinavos baldai vaikų kambariui
Livin - ekologiški ir natūralūs produktai
tėvystės kodas
Mamos žurnalo prenumerata
kūdikių maistelis
auskarai
Zuza.lt - Vaikų prekės
žuvų taukai
auksomeistrai.lt-300X300
neutral
knygos tėvams

ŽYMOS

Antibiotikai Atopinis dermatitas Depresija Etnokultūra Garsi mama Gerosios bakterijos Gimdymo baimė Globa Imunitetas Imuniteto stiprinimas Kalbos raida Kalėdos Karantinas Knygos mamoms Knygos tėvams Knygos vaikams Ką veikti su vaiku Kūdikio raida Lieknėjimas Mamų bendruomenės Mažakraujystė Motinystė ir karjera Motinystė svetur Naujos knygos Neišnešiotukas Nemiga Nevaisingumas Papildomas maitinimas Pirmokas Pogimdyminė depresija Skaitymas Skyrybos Svoris po gimdymo Teatras vaikams Vaikiškos knygos Vaikystė senovėje Vaikų ir tėvų santykiai viduriavimas Vieniša mama Vilma Grigienė Vitaminas D Vėlyva motinystė Įvaikinimas Šemeta Žaislai
  • Apie mus
  • Reklama
  • Prenumerata

Sekite mus:

  • Kontaktai
  • Sveiki pirmieji metai
  • Privatumo politika
  • Prenumerata
  • Nėštukė
  • liekna.com

© Mamos žurnalas 2023 Visos teisės saugomos

No Result
Žiūrėti visus rezultatus
  • Nėštumas ir gimdymas
    • Nėštumas
    • Gimdymas ir po jo
    • R. Šemetos mokyklėlė
    • Mano gimdymo istorija
    • Nėštumo kalendorius
    • Renkame vardą
    • Retas vardas
  • Žindymas
    • Žindymo ABC
    • Žindymo problemos
    • Žindymo konsultanto K.Vitkausko puslapis
    • Žindymo istorijos
    • Klausimai – atsakymai
  • Kūdikis
    • Naujagimis
    • Kūdikio raida
    • Papildomas maitinimas
    • Kūdikio priežiūra
    • Kūdikių ligos
    • Redakcijos kūdikiai
  • Vaiko sveikata
    • Ekologija
    • Pediatras atsako
    • Miego problemos
    • Vaikų ligos
    • Alergiškas vaikas
    • Sveiki dantukai
    • Logopedo konsultacija
    • Liaudies medicina
    • Imuniteto stiprinimas
    • Vaikų mityba
  • Lavinimas
    • Darželinukas
    • Mokinys
    • Būreliai
  • Psichologija
  • Laisvalaikis
    • Ką veikti su vaiku
    • Krikštynos
    • Gimtadieniai
    • Šeimos šventės
    • Kelionės
    • Horoskopai
    • Kalba vaikai
  • Mamos puslapis
    • Ginekologė atsako
    • Psichologija
    • Mamos sveikata
    • Šeimų istorijos
    • Lieknėjimas
    • Receptai
    • Tėčiams
    • Buitis
    • Motinystė svetur
    • Karjera
  • Redakcija
    • Tinklaraštis
    • Naujienos
    • Redakcijos projektai
  • Projektai
    • Žalia šeima
    • Savanorystės pamokos šeimoje
    • Knygų žiurkės prieš kompiuterių peles
    • Animacija Z kartos vaikams
    • Teatras Z kartos vaikams
    • Jaunas kaimas
    • Mūsų namai – tavo namai
    • Keturi milijonai
    • Vaikai, pažinę karą
    • Vaikams atsiveria senovė
  • Nėštumo skaičiuoklė
  • E.parduotuvė

© Mamos žurnalas 2023 Visos teisės saugomos