
Gandas apie BUBOO šeimos kuriamas kepures ir drabužius jau apskriejo ne tik Lietuvos, bet ir užsienio padanges. Tokios gausos įvairių modelį ir spalvų kepurių, movų ir kitų aksesuarų ne tik vaikams, bet ir seneliams turbūt dar neteko regėti. O kur dar visi plaukiantys tėvelių, senelių ir net darželio auklėtojų atsiliepimai, kad susipažinus su BUBOO jiems „teko pamiršti visas kepurių problemas“? Kokios dažniausios su kepurėmis susijusios problemos kyla tėveliams?
BUBOO, kaip šeimos verslas, gimė prieš beveik 10 metų. Erika su Mindaugu augino pirmagimį Dovydą. Kai Dovydui buvo 6 mėnesiai, prieš važiuojant į pajūrį, mama jam sukūrė pirmąsias vasarines kepurėles. Kadangi Erika siūti nemoka, kepures pasiuvo profesionalai. Vėliau atsirado rudeninių kepurių, atėjus žiemai, – šiltų vilnonių. Kai Dovydui reikėjo eiti į šventę, mama sukūrė šventinių drabužėlių mažiems berniukams, patogių kasdienių kelnyčių. Kūrybos procesas, audinių ieškojimas, naujų modelių kūrimas Erikai taip patiko, kad Mindaugas paskatino Eriką sukurti šeimos prekinį ženklą. Po naktinių diskusijų, logotipo braižymų, vertybių išsikėlimo gimė prekinis ženklas BUBOO. Šeima žinojo, kad nesiims „siuvimo šiaip“ veiklos, viską darys ne mėgėjiškai, o profesionaliai, – kad kuriamas prekinis ženklas tvirtai atstovautų maksimaliai kokybei ir išskirtinumui.
Sukūrėme FB grupę ir, pafotografavę pirmąsias kepurytes, nedrąsiai įkėlėme nuotraukas. Tuo metu, apie 2013 metus, viengubos kepurytes UPSIDEDOWN kaina, įsivertinus kaštus, siekė apie 44 Lt. Man asmeniškai buvo labai nedrąsu siūlyti tokią kainą, bet Mindaugas turėjo labai tvirtą stuburą ir supratimą, „kad negalime siūlyti prekės į minusą“. Kepures pradėjo užsakinėti, o mes su Mindaugu naktimis, užmigdę vaikus, drebančiomis rankomis pakavome siuntinukus. Po metų BUBOO veiklos pastojau su Izabele, ir taip darbai toliau tęsėsi naktimis bei per Dovydo pietų pertrauką. Toliau šeimoje dalinomės viena mašina: anksti ryte susipakuodavau daiktus, reikalingus tai dienai, veždavau Mindaugą į darbą ir su mažyliu Dovydu bei didžiuliu pilvu ir maišais lakstydavau per siuvyklas.
Šaunūs buvo laikai, bet vis dar nesuvokiu, kaip mes gebėjome taip ištempti“, – apie verslo pradžią pasakoja Erika.
O kuo apsirengti besilaukiančiai ir maitinančiai mamai? Juk kartais norisi pasipuošti suknute, o ne tik džinsais ir marškiniais. Iki tol pati Erika dažniausia rengdavosi susiaučiamais ar susagstomais megztiniais, kuriuos patogu vilkėti žindant kūdikį. Iš asmeninio poreikio gimė žaibiškai išpopuliarėjusi suknelių maitinančioms mamoms kolekcija. Jas pamėgo įvairaus amžiaus moterys, nes suknelės niekuo nepabrėžia besilaukiančios ar maitinančios moters padėties. Tai suknelės visiems gyvenimo atvejams – ir pasivaikščioti, ir į svečius, ir į koncertą. Drabužiai maitinančioms mamytėms turi paslėptus užtrauktukus, kurie atrodo kaip dekoro elementas, tačiau iš tiesų leidžia greitai ir paprastai atsegti priekinę suknelės dalį net ir skubant pasidažius į darbą.

Šie kriterijai yra svarbiausi BUBOO kūrėjams. „Pamenu, kaip su vyru apvažiavome pusę Europos, kol suradome mums patinkančių audinių ir sudarėme sutartis su jų gamintojais. Norėjome, kad audiniai, siūlai, užtrauktukai – viskas būtų premium kokybės. Vaikų drabužėliams labiausiai tinka natūrali medvilnė, vilna, bambukas, mocheros vilnelė. Bet, tarkime, suaugusiųjų drabužiams labiau tinka natūralus pluoštas, pamaišytas su trupučiu kitų siūlų! Šimtaprocentinė medvilnė po kelių skalbimų „nusiburbuliuoja“, išblunka ir nusitampo, kad ir kokios aukštos kokybės ji būtų. Pati nemėgstu lyginti, tad moteriškoms suknelėms visada stengiuosi parinkti audinį, kuris nesiglamžo, išskalbtas greitai džiūsta ir nuo džiovyklos nukabinus galima vilktis ir eiti“, – sako Erika.
Teko nemažai konsultuotis su siuvinių technologais, konstruktoriais, kaip turėtų būti sukirpti drabužiai iš trikotažo, kad nesiriestų, nesitampytų. Visi gaminiai pjaunami specialia įranga.

Į BUBOO šeimą įsitraukę visi šeimos nariai, net močiutė ir teta. Visi turi savo vaidmenis. „Aš esu atsakinga už kūrybą, gamybą, audinius, testavimą, draugystę su partneriais, projektus. Mindaugas yra tarsi pilkasis kardinolas, kurio darbo realiai nematyti, tačiau be jo BUBOO toli nenuvažiuotų. Jis – mūsų IT guru, strategas, finansų valdytojas, skirstytojas, patarėjas ir įkvėpėjas. Na, o vaikai – mūsų ištikimi testuotojai, bandytojai, kurie kiekvieną produktą patikrina ir pasako, kas patogu, o kas nelabai. Mažieji mums irgi padeda pakuoti, deda etiketes, sudėlioja maišelius. Šeimoje aptarinėjame ir išdiskutuojame visas idėjas“, – dalinasi Erika.