Mano dukrytei 4,5 mėnesio. Prieš savaitę skiepijome. Praėjus kelioms valandoms po skiepų, dukra miegodama pradėjo staiga ir garsiai įkvėpti ir iškvėpti orą. Iš karto nuvežėme pas gydytoją. Patikrinus pasakė, kad greičiausiai tai alerginė reakcija, nes skiepo vieta buvo labai paraudusi. Skyrė tavegilio ir, jei pakils temperatūra, paracetamolio. Naktį temperatūra buvo pakilus iki 38,5ºC. Kitą dieną viskas pagerėjo, kvėpavimas susitvarkė, temperatūra nukrito. Viskas būtų gerai, bet prieš keletą dienų pastebėjau, kad miegodama dukra kartais vėl stipriai įkvepia ir iškvėpia. Kas tai galėtų būti?

Jūsų dukra iki aprašomo skiepo jau turėjo būti kelis kartus paskiepyta.

Vietinės reakcijos po skiepų – odos patinimas, paraudimas, skausmingumas – būna apie 50 proc.

paskiepytųjų, ir manoma, kad tai normalu.

Vietos, į kurią sušvirkšta vakcina, netepkite jokiais tepalais, nemasažuokite, nešildykite.

Vietinė povakcininė reakcija praeina per 2–4 paras. Pagal jūsų aprašymą galima įtarti, kad atsirado kvėpavimo sutrikimas miego metu – miego apnėja. Vaikams tai pasitaiko retai. Dažniausios priežastys: nosyje yra pridžiūvusio sekreto; didelės tonzilės; didelis liežuvis; kvėpavimo takų raumenų atsipalaidavimas ir užkritimas miego metu. Švelni miego apnėja gydoma keičiant įpročius, pvz., guldant ant šono. Miego apnėja neturi nieko bendro su skiepais. Jums verta gauti siuntimą vaikų neurologo konsultacijai.

Žymos: , ,

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


aštuoni + = 17

Kitos temos: