Tai darželis, kuriame gamta tampa klase, o mokytojai – smalsumo ir pasitikėjimo kūrėjai. Čia ugdymas vyksta per patirtį, tyrinėjimą ir santykį su pasauliu. Vaikai mokosi drąsiai mąstyti, klausti, ieškoti sprendimų ir pasitikėti savo jėgomis. Kiekviena erdvė – apgalvota iki smulkmenų, kad skatintų judėjimą, kūrybą ir atradimų džiaugsmą. Profesionali, empatiška pedagogų komanda dirba išvien, kurdama aplinką, kurioje vaikai ne tik mokosi, bet ir jaučiasi matomi, girdimi bei saugūs. Gamta – ne aplinka, o mūsų ugdymo dalis. Kasdien leidžiamės į tyrinėjimus, mokomės pažinti save ir kitus, ugdome emocinį intelektą, smalsumą ir gebėjimą bendradarbiauti. Tai vieta, kur mažieji auga lydimi pasitikėjimo, įkvėpimo ir tikėjimo savo galimybėmis.
Ana Bulevičienė, Gedimino miesto darželio vadovė
„Džiaugiuosi, kad vaikai čia jaučiasi gerai. Noriai keliauja į darželį, smalsiai laukia mokytojų dalykininkų veiklų, apsikabina. Drąsiai bendrauja su visomis mokytojomis ir asistentėmis, nes puikiai pažįsta ir žino, kad visos gali padėti, pasikalbėti, pažaisti ar tiesiog pabūti šalia“, – sako darželio vadovė Ana.
Profesionali mokytojų komanda
Tik pailsėjęs ir vertinamas mokytojas gali atiduoti vaikui visą savo širdį, empatiją, meilę ir žinias. Todėl darželyje pedagogų gerove rūpinamės nuosekliai: organizuojame supervizijas, į pagalbą mokytojams įtraukiame specialistų komandą – psichologą, logopedą, specialųjį pedagogą, kurie dirba kartu su mokytojais, lengvindami jų kasdienį darbą. Nuolatinis kvalifikacijos kėlimas užtikrina žinių atnaujinimą ir įkvėpimą, o papildomi profesionalūs šokių, muzikos, teatro, sporto bei anglų kalbos mokytojai praturtina ugdymo procesą.

Ugdomosios veiklos
Gedimino miesto darželyje dienos ypač turiningos, nes veiklas veda ne tik profesionalūs klasių mokytojai, bet ir savo srities žinovai – mokytojai dalykininkai. Vaikai kasdien dalyvauja teatro, šokio, muzikos, sporto ir kūno kultūros veiklose, o tris kartus per savaitę – anglų kalbos pamokose su anglakalbe mokytoja. Visos šios veiklos vyksta pagal tvarkaraštį, papildomas mokestis joms nėra taikomas. Mokytojai dalykininkai, vesdami veiklas, padeda jau ankstyvajame amžiuje atrasti vaikų talentus ir pakreipti juos tinkama linkme, ugdydami įgūdžius ir skatindami smalsumą bei kūrybiškumą.
Reggio Emilia ugdymo filosofija
Mokomės gamtoje ir iš gamtos, vadovaudamiesi Reggio Emilia filosofija, kuri skatina vaikų smalsumą, kūrybiškumą ir savarankiškumą. Ši metodika padeda ugdyti socialinius įgūdžius, emocinį intelektą bei gebėjimą spręsti problemas ir bendradarbiauti – įgūdžius, svarbius visam tolimesniam mokymuisi. Darželio aplinka veikia kaip „trečiasis mokytojas“: erdvės apgalvotos taip, kad skatintų tyrinėjimą, eksperimentus ir saviraišką. Grupėse naudojamos įvairios priemonės – nuo muzikos instrumentų iki įvairių gamtos elementų, o atskiras kabinetas pritaikytas Reggio Emilia veikloms, kur vaikai gali laisvai kurti ir tyrinėti pasaulį savo tempu.
Ergonomiškos ir išskirtinės darželio erdvės
Mūsų darželis išsiskiria erdvėmis, kurios ne tik estetiškos, modernios, bet ir funkcionalios. Didelės klasės, atskiros miego zonos, sporto ir teatro salės bei valgykla, kurioje vaikai patys atsineša kėdutes, nusineša maistą ir susitvarko savo vietą, sudaro aplinką, kurioje mažieji aktyviai mokosi ir lavina gebėjimą rūpintis savimi bei aplinka. Lauko erdvės – Pavilnių regioninis parkas, šalia esantis Belmonto žirgynas – suteikia nepakartojamų galimybių patyrimui: išvykos organizuojamos dažnai, o patogus susisiekimas su miestu leidžia drąsiai lankyti miesto objektus, taip praplečiant vaikų patirtį ir pažinimą.
Emocinio intelekto ugdymas
Didelį dėmesį skiriame vaikų emociniam intelektui. Mums svarbu, kad jau ankstyvajame amžiuje vaikai gebėtų atpažinti, suprasti ir valdyti savo bei kitų emocijas. Šis gebėjimas yra itin svarbus vaiko socialinei, emocinei ir kognityvinei raidai. Tyrimai rodo, kad emocinio intelekto pagrindai formuojasi jau ankstyvoje vaikystėje, todėl ikimokyklinis ugdymas yra puiki terpė šių įgūdžių vystymui. Emocinio intelekto veiklų metu vaikai mokosi atpažinti savo ir kilų emocijas. Užsiėmimų metu ugdoma empatija, savireguliacija ir bendravimo įgūdžiai.
Ankstyvoji anglų kalbos integracija
Anglų kalbos ugdymas pradedamas ankstyvajame amžiuje jau nuo 3 metų. Mokymas vyksta imersijos būdu – vienu iš natūraliausių užsienio kalbos mokymo metodų, kai visos veiklos ir bendravimas vyksta tik anglų kalba. Smagu, kad jau trimečiai sudainuoja daineles, kurių mokosi pamokų metu.
Unikali mentorystės programa
Tiek Gedimino miesto darželyje, tiek Gedimino miesto mokykloje įgyvendiname unikalią mentorystės programą, kurios tikslas – stiprinti vaikų stiprybes ir palaikyti sritis, kurioms reikia daugiau dėmesio. Mentorystė remiasi Reggio Emilia filosofijos idėjomis ir mūsų veiklos planu: grupių mokytojai formuoja tikslus, pritaikytus kiekvieno vaiko fizinės, kognityvinės bei socialinės ir emocinės raidos etapams, skatindami asmeninį augimą ir savarankiškumą.
Kasdienėje praktikoje tai reiškia, kad, pavyzdžiui, iškeliamas mėnesio tikslas mokytis bendradarbiauti klasėje, o pedagogai organizuoja veiklas, kuriose vaikai dirba porose ar grupėse. Viso proceso metu mokytojai stebi ir fiksuoja, kaip vaikui sekasi, identifikuoja stiprybes ir sritis, kurias reikėtų tobulinti. Mėnesio pabaigoje pedagogas suformuoja mentorystės komentarą su pastabomis ir rekomendacijomis, kuriomis dalijamasi su vaiko šeima, užtikrinant tėvams skaidrumą ir nuolatinį ryšį su vaiko pažanga.
Gedimino miesto darželis suteikia galimybę vaikui augti, tyrinėti ir mokytis natūralioje, saugioje aplinkoje. Kviečiame vaikus nuo 1,5 metų iki priešmokyklinės klasės prisijungti prie mūsų bendruomenės.
https://www.gediminodarzelis.lt/
Susiję straipsniai












































