„Shifu Orboot“ interaktyvus gaublys – atradimas 4–10 metų vaikams

Šiais laikais vis dažniau tenka naudoti šiuolaikines technologijas. Su tuo susiduriame, atliekant kasdienius darbus bei mokantis, todėl IKT priemonės tampa neišvengiama kiekvieno žmogaus gyvenimo dalimi. Siekiant atnaujinti klasės ugdymo priemones, dėmesį patraukė www.Lavi.lt parduotuvėje esantis interaktyvus gaublys, kuris itin greitai įsiliejo į ugdymo procesą, o jo nagrinėjimas tapo viena mėgstamiausių veiklų vaikams.

Priemonė rekomenduojama 4–10 metų vaikams, tačiau gali būti naudojama ir vyresniame amžiuje. Naudojant planšetinį kompiuterį arba telefoną, šis gaublys žaismingai supažindina vaikus su žemynais, šalimis ir netgi suteikia galimybę pamatyti 3D objektus.

„Shifu Orboot“ interaktyvus gaublys turi daugybę funkcijų, kurios sudomina vaikus bei  lavina skirtingas kompetencijas. Ši priemonė aprėpia asmenines, socialines, kūrybingumo, komunikavimo, pažinimo bei mokėjimo mokytis kompetencijas. Tai puiki STEM priemonė, skirta vaikams ne tik žaisti, tačiau ir sužinoti naujų dalykų, skatinanti domėtis mus supančia aplinka. Džiugu, jog vienu metu gaubliu gali naudotis netgi keli žaidėjai, todėl galima surengti viktorinas. Rinkinyje yra kelioninis antspaudas, lipdukai, bei keliautojo pasas. Tai įvairiapusiška ugdymo priemonė, kuri nuo pat pradžių įtraukia vaikus ir periodiškai išlaiko jų dėmesį. Keliautojo pasas yra kaskart pildomas, kuomet vaikas išanalizuoja tam tikrą šalį, jos kultūrą, tradicinius patiekalus, paminklus, susipažįsta su jos garsiausiais objektais. Smagu, kad rinkinyje yra aplikacijų ir lipdukų, kuriais vaikas kūrybiškai gali iliustruoti paso puslapius, o tikroviškumo jausmą suteikia, antspaudas, kurį įprastai gauname ir keliaudami realybėje. Toks žymėjimas padeda sekti mokymosi progresą ir fiksuoja, kokias vietas jau pavyko išnagrinėti.

Interaktyvus gaublys skatina artimiau pažinti pasaulį ir supažindina su skirtingomis sritimis. Naudojant šią priemonę vaikai gali pamatyti 3D gyvūnus, išradimus, patiekalus, paminklus ir netgi tradicinių švenčių akimirkas. Mokantis įprastu būdu tokia informacija dažniausiai yra sunkiai įsimenama. „Shifu Orboot“ interaktyvus gaublys veikia priešingai ir padeda nesudėtingai įsiminti naują informaciją, nes į mokymosi procesą yra įtraukiami šie elementai: garsas, vaizdas, žaidimas, kognityvinės, loginės bei atminties lavinimo užduotys. Žemėlapiai, maistas, tradicijos, paminklai, gyvūnai ir išradimai yra plačiai aprašyti bei įgarsinti.

Vaikai iš pradžių gali susipažinti su įvairiais objektais, užduočių dėka įtvirtinti, o vėliau ir pasitikrinti žinias „Quiz Wiz“ žaidime. Ši priemonė padeda vaikams ne tik sužinoti naujus dalykus, bet ir lavina pastabumą, nes programėlėje yra žaismingos, ypač vaikų mėgstamos paslapčių užduotys, kurias norint įminti, reikia būti pastabiam. Iš pradžių trumpai pristatomas įvykis, o vėliau užduodami su juo susiję klausimai, į kuriuos atsakant, reikia pastebėti tam tikras detales bei ant gaublio surasti reikiamas vietas. Kalbant apie įvairiapusę šios priemonės teikiamą edukacinę vertę, galima išskirti dar vieną labai svarbų aspektą – kalbų mokymąsi. Pasirinkta kalba vaikai gali ne tik skaityti informaciją, tačiau ir girdėti taisyklingą žodžių tarimą, nes visi aprašai yra įgarsinti.

Autorė Klaipėdos „Vaikystės sodo“ priešmokyklinės klasės mokytoja Ligita Jablonskė

mamoszurnalas.lt_630x400

Susiję straipsniai

None found

Žymos: ,

Rekomenduojami video

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


9 − keturi =

Kitos temos: