Sūnus buvo vakcinuotas MMR vakcina, praėjus trims dienoms, pasireiškė viduriavimas, kuris perėjo į viduriavimą su kraujo priemaiša. Medikamentais suvaldėme situaciją. Septintą dieną po vakcinacijos pastebėjau, kad pradėjo sausėti vaiko oda (blauzdų užpakalinė pusė), atsidaro bėrimas. Ar tai gali būti susiję su vakcinacija?

Tymų, epideminio parotito (kiaulytės), raudonukės vakcina anglišku trumpiniu vadinama MMR, kaip ir bet kurie kiti vaistai, gali sukelti šalutinių reakcijų. Per vakcinos klinikinio tyrimo laikotarpį, kuris truko 42 dienas, buvo aptikti nedažni, t.y. nuo ≥ 1/1000 iki < 1/100 virškinimo trakto sutrikimai, tokie kaip viduriavimas, vėmimas ir dažnas, t.y. nuo ≥ 1/100 iki < 1/10 odos ir poodinio audinio sutrikimas – bėrimas. Nuo įšvirkštimo MMR vakcinos praėjus maždaug 7–10 dienų, kai pradeda veikti vakcinos nuo tymų dalis, kai kuriems vaikams gali pakilti temperatūra ir pasireikšti tymus primenantis bėrimas. Praėjus maždaug 14 dienų nuo vakcinos įšvirkštimo skiepijimo MMR vakcina, kai kuriems vaikams gali atsirasti smulkus raudonas bėrimas, primenantis raudonukei būdingą išbėrimą. Bėrimai gali būti aptikti įvairiose kūno vietose. Jie kitų neužkrečia. Šalutinė reakcija į skiepą įtariama, kai vaiko būklės negalima paaiškinti kitų agentų poveikiu į jo organizmą ir būklės pokyčiai atsirado po vakcinacijos.

mamoszurnalas.lt_630x400

Susiję straipsniai

Žymos: , ,

Sponsored Video

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


− du = 6

Kitos temos: