Siunčiate dovaną ar prekę ir nežinote kaip nustebinti gavėją?
Šiuo metu apie pakuotės įtaką kalbama labai daug. Pakuotė – tai ir pirmasis įspūdis, ir priemonė padedanti išsiskirti iš kitų. Todėl daugelis verslų ieško idėjų, kaip supakuoti pačius įvairiausius produktus tam, kad pavyktų nustebinti bei pritraukti klientus. Ir nors atrodo, jog šiame naujovių kupiname pasaulyje nebestebina niekas, kruopščiai domėjomės ir siūlome sužinoti net 5 išradingus pakavimo būdus, kurių dėka unikaliai supakuosite prekes, siuntinius ir net dovanas.
Naudokite daugkartines pakuotes
Daugkartinės pakuotės yra tai, kas prekes, siuntinius ar dovanas leidžia supakuoti tvariai, gražiai bei išskirtinai. Svarbu, jog daugkartinio naudojimo pakuotės ir dovanų maišeliai būna kelių tipų. Šios pakuotės gali būti pagamintos iš tvarių medžiagų, kurias galima visiškai perdirbti ir pakartotinai panaudoti kuriant kitas medžiagas. Taip pat daugkartines pakuotes galima naudoti pakartotinai asmeninėms reikmėms, o ne išmesti. Būtent asmeninėms reikmėms panaudojamos pakuotės yra tai, kas labiausiai stebina bei džiugina, nes jos atrodo itin kūrybiškai ir žavi originaliomis panaudojimo galimybėmis. Kokios daugkartinio naudojimo pakuotės gali būti naudojamos asmeninėms reikmėms? Dalinamės į ką galima supakuoti daiktus, gėrimus ir maisto produktus, kad būtų gražu, naudinga bei originalu:
- Kartoninė dėžutė su langeliu. Tokios populiarios pakavimo medžiagos kaip įvairių formų, dydžių ir net spalvų kartoninės dėžutės yra vienos universaliausių. Vis tik siekiant, kad kartoninė dėžutė išsiskirtų ir būtų naudinga prekės ar dovanos gavėjui galima rinktis neįprastas dėžutes, o su skaidriu langeliu. Šios kartoninės dėžutės leidžia ne tik estetiškai supakuoti, bet ir praktiškai jas panaudoti. Kartoninėje dėžutėje su langeliu galima laikyti papuošalus, brangias smulkmenas ar kitus daiktus. Tiesiog reikia pasitelkti vaizduotę ir dėžutė pasitarnaus kaip itin estetiška bei naudinga daiktų laikymo vieta.
- Medžiaginis maišelis su spauda. Sutiksite, kad plastikiniai maišeliai ir kenkia gamtai, ir tikrai nėra išradingas pakavimo būdas. Tačiau medžiaginiai maišeliai su originalia spauda yra tai, kas maloniai nustebina bei būna naudojama ne kartą ir ne du. Verslai tam tikrų prekių pakavimui gali naudoti medžiaginius maišelius su logotipais ar šūkiais, o siunčiant asmeninį siuntinį ar dovaną gali būti panaudojamas medžiaginis maišelis su prasmingu palinkėjimu ar įkvėpiančia fraze.
- Stiklinis butelis su užsukamu dangteliu. Net ir skysčius galima supakuoti taip, kad pakuotė būtų panaudojama dar daug kartų. Vienas iš pavyzdžių – stiklinis butelis su užsukamu dangteliu. Išgėrus gėrimą, tokį butelį galima naudoti vėl ir vėl pripildant jį vis nauju gėrimu. Be to, tai ne tik daug kartų panaudojama pakuotė įvairiems skysčiams laikyti, bet ir žavi interjero detalė.
Pakuotės, kurios auga
Kalbant apie daugkartines pakuotes, į kurias galima dailiai supakuoti ir vėliau išradingai panaudoti, reikėtų išskirti šiuo metu vis labiau populiarėjančias sodinamąsias pakuotes. Sodinamosios pakuotės yra ypatingos tuo, jog išpakavus prekę ar dovaną tokią pakuotę galima pasodinti ir stebėti, kaip auga žaliuojantys augalai. Šios išskirtinės pakuotės pagrindas – visiškai biologiškai skaidus sėklinis popierius, sukurtas naudojant perdirbtą popierių ir sėklas. Verta atkreipti dėmesį į tai, kad sodinamoji pakuotė idealiai tinka mažoms dėžutėms, skirtoms kosmetikai ir kitoms lengvoms prekėms pakuoti, taip pat įvairiems dovanų ar prekių įvyniojimams bei dėžučių užpildams. Išties yra labai daug įvairių kūrybinių būdų, kaip panaudoti sėklinį popierių pakuotėms, o svarbiausia, jog tokia pakuotė tikrai paliks neišdildomą įspūdį kiekvienam ją gavusiam.
Rinkitės neįprastas formas
Pakuotės dar vis dažnai tapatinamos su paprastomis dėžėmis ar maišeliais. Vis tik siekiant sukurti išskirtinę pakuotę, reikėtų pagalvoti apie kažką neįprasto, pavyzdžiui pakuotės formą. Neįprastų formų pakuotės yra tai, kas atkreipia dėmesį ir labai dažnu atveju priverčia nusišypsoti bei suteikia galimybę unikalią pakuotę panaudoti pačioms įvairiausioms reikmėms – puošiant interjerą ar laikant daiktus. Geriausia, jog kuriant išskirtinės formos pakuotę galima pasitelkti visą savo fantaziją ir inovatyvius technologinius sprendimus. Pavyzdžiui, karvių formos pieno dėžutės tikrai yra tai, kas paskatina rinktis būtent taip supakuotą pieną, tiesa?
Išnaudokite skirtingas pakavimo medžiagas
Pakavimo medžiagos pasižymi labai didele įvairove, tad prisiminkite tai norėdami išradingai supakuoti siuntinius ar dovanas. Pravartu žinoti, kad įvairius daiktus galima supakuoti ne tik į įprastą burbulinę plėvelę ar įdėti į dėžutę, bet taip pat galima panaudoti audinius. Pavyzdžiui, skirtingų tekstūrų audiniai, tokie kaip medvilnė, šilkas ar drobė puikiai tinka prabangių prekių ir dovanų pakavimui. Labai svarbu tai, kad audinius naudojamus pakuotėje taip pat galima pakartotinai panaudoti – pakuojant kitą dovaną arba perdirbant į stilingą nosinaitę, o gal net ir į šaliką.
Kurkite individualias pakuotes
Net pati paprasčiausia pakuotė, tokia kaip gofro kartono dėžė ar popierinis maišelis, gali tapti unikali, jei ją papildysite išskirtinėmis detalėmis. Svarbiausia naudoti tokias medžiagas, spalvas ar spaudą, kurios atkreiptų dėmesį ir leistų sukurti patrauklų dizainą. Pavyzdžiui, apsvarstykite galimybę panaudoti ryškių spalvų popierines etiketes, kurios žaismingai informuotų apie išskirtines produkto funkcionalumo savybes. Taip pat galite suteikti pakuotei charakterio jos dizainą papildydami intriguojančiomis frazėmis: „Atidaryk, nustebsi“, „Ar aš tik pakuotė?“ ir kt. Visa tai padės sukurti ne tik originalią pakuotę, bet ir įsimintiną išpakavimo patirtį, kas yra ne ką mažiau svarbu ir vertinga.
Išlaisvinkite vaizduotę
Kaip jau supratote, šiuolaikinio pakavimo sprendimai yra visiškai neribojami. Galima rinktis pačias įvairiausias pakavimo medžiagas, kurti norimas pakuotės formas bei dizainus. Svarbiausia turėti idėją ir suvokti, jog pakuotė šiandieniame pasaulyje yra lygiai tokia pat svarbi, kaip ir tai, kas jos viduje. Būtent šis suvokimas padės išradingai supakuoti, neatsiliekant nuo naujausių pakavimo tendencijų, išsaugant vertę, kokybę bei estetiką.