Jeigu užsuksite į Buboo interneto parduotuvę www.buboo.lt, nustebsite radę tokį kepurių, movų ir kitų galvos-kaklo aksesuarų asortimentą visai šeimai. Gal net didžiausią pasaulyje – taip mano žinovai. Dar labiau intriguoja, kad šiuos gaminius kuria lietuvių šeima: mama, tėtis ir du vaikai, kurie pirmieji patikrina naujus modelius.
Buboo, kaip šeimos verslas, gimė prieš 7 metus, kaip ir Puodėnų šeima. Erika su Mindaugu augino pirmagimį Dovydą ir svarstė, kokį verslą kurti. Vaikučio auginimas pasiūlė idėją. Kai Dovydui buvo keli mėnesiai, Erika jam sumodeliavo pirmąsias kepurėles.
Tos pirmosios kepurytės buvo tarsi sniego lavinos pradžia. Po vasarinių reikėjo rudeninių, tada Dovydui reikėjo eiti į šventę, ir mama sukūrė šventinių drabužėlių mažiems berniukams, patogių kasdienių kelnyčių. Dovydo draugų mamos pradėjo prašyti tokių drabužių ir savo vaikams. Erika susirado siuvyklą, kuri galėtų jos sukurtus modeliukus pagaminti dideliais kiekiais ir profesionaliai. Atsirado Buboo.
Geriausiai klientui įtiksi tada, kai kiekvieną gaminį kursi tarsi sau. Tokia paprasta verslo taisyklė, ji Buboo atveju pasiteisino 100 proc. Gaminių dinamika atspindi visus Puodėnų šeimos įvykius ir permainas. Gimė dukrytė Izabelė – kuriamų drabužėlių asortimentas išsiplėtė iki mergaitiškų šventinių suknelių, santūriąsias žemės spalvas papildė rožinė, arbūzinė spalvos.
O kuo apsirengti maitinančiai mamai? Iš asmeninio poreikio gimė labai greitai išpopuliarėjusi suknelių žindančioms mamoms kolekcija. Jas pamėgo įvairaus amžiaus moterys, nes suknelės niekuo nepabrėžia besilaukiančios ar maitinančios moters padėties, neakcentuoja nei krūtų, nei pilvo, modeliai laisvai krentantys ir jaukūs.
Kodėl šių kepurių nesinori nusiimti
Buboo prekinio ženklo įkūrėja Erika Puodėnienė juokauja, kad sulaukia klientų „skundų“, jog asortimentas per didelis, o kepurių neįmanoma sunešioti. Vaikai Buboo kepures nešioja, kol išauga, o tada jos keliauja kitiems vaikams. Apsisuka ratas, ir klientai grįžta, nes jau būna patyrę Buboo kepurių tobulumą ir patogumą. Kokia paslaptis? „Viskas labai paprasta, esame šeimos verslas ir kiekvieną gaminį išpuoselėjame iki galo. Būna, kad gaminys nedžiugina, nors neblogai perkamas, tada galiu nemiegoti naktimis, vis tobulindama, ir galop išimu gaminį iš asortimento. Gaminys atrodo lyg ir nieko, bet… ne Buboo. Esame už tvarų vartojimą – verčiau turėti vieną gerą kokybišką daiktą, kuris būtų tobulas ir džiugintų, negu pilną spintą nekokybiškų, kurie po pirmo skalbimo susitraukia, nusiburbuliuoja ir tampa nebenešiojami“, – pasakoja Erika.
Dovydas ir Izabelė pirmieji ištestuoja naujus gaminius. Jie žino, kad turi atkreipti dėmesį, ar kepurę patogu užsidėti, neveržia, neišlenda ausys, nesmunka nuo galvos ir t.t. Idėjų pasiūlo ir pirkėjai – taip Buboo asortimente atsirado šalmukai. Dabar be jų mamos nebeįsivaizduoja darželinuko aprangos šaltu oru. Norėdama, kad šalmukas nebūtų tik kūdikiškas, o turėtų savo stilių, Erika sukūrė keletą išskirtinių šalmukų modelių mažosioms dabitoms, papuoštų kaspinais. Idėjos nuolatos plūsta į Erikos galvą, tad konstruktorės ir siuvėjos nebenustemba, kai dizainerė moteris skambina po keletą kartų, – vis dėlto šią detalę nuimk, o aną pridėk, bus „pamatysite-bomba“.
Erika pasakoja: „Suaugusieji Buboo draugai ilgai laukė jiems kurtų kepurių, tačiau, kol neradau tinkamo audinio, nepasiūlėme. Šiemet esu rami – radau tobulą audinį ir jau prekiaujame puikia kolekcija vyrams ir moterims. Kodėl kepurės ir šalikai dabar tokie populiarūs? Juk kalbėdami su žmogumi, mes žiūrime į veidą, akis, ir labiausiai pastebime tai, kas ant galvos. Kitas dalykas – patogumas, juk visi judame, važinėjame dviračiais, vaikštome gamtoje, einame į sporto klubus ir baseinus, tad jauki šiluma ant galvos ir kaklo būtina“.
Padėka kepurei
Tenka išgirsti: „Man kepurės netinka“. Erika tuomet atsako: „Vadinasi, dar neužsukote į Buboo. Turite rasti kepurę, kuri jums tiks ir džiugins“. Šio sezono topas yra Buboo luxury nauja kolekcija – vienos spalvos kepurė, galvajuostė ir kaklo mova. Spalvos žemiškos, ramios lengvai derinamos ir neišeinančios iš mados – pilka, kakavinė, smėlinė, bet vis dėlto šiuo metu pirmauja chaki spalva.
„Buboo neretai vadinami kepurių karaliais, nes nuo jų pradėjome ir asortimentą išplėtėme: nuo naujagimių iki stilingų senelių visiems metų laikams. Mūsų draugai labai mėgsta pasipuošti ir suderinti visos šeimos drabužius – kartais net nuo kūdikių iki senelių. Mylime kiekvieną savo sukurtą ir pristatytą modelį, taigi, matyt, tą energiją ir meilę, įdėtą į gaminius, jaučia ir mūsų draugai. Nepatikėsite, bet gauname padėkos laiškų iš viso pasaulio išrankiausių klientų. Mums parašo Buboo draugai iš Skandinavijos, Japonijos ir net Kinijos, kur, atrodytų, prekių pasiūla turėtų būti stulbinama“, – sako Erika.
Juk be nerealaus audinio ir įdėtos meilės į kepurės ištobulinimą – kepurė ir liktų tik kepurė!
Užsukite ir įsitikinkite www.buboo.lt
Susiję straipsniai