Vaikų gėrimo ypatumai – 10 gerų patarimų

gėrimas

Pixabay.com

  1. Ar vaikui trūksta skysčių, galima spręsti pagal jo šlapimo spalvą ir kvapą. Jei trūksta skysčių, šlapimas būna koncentruotas, ryškiai geltonas ir stipraus kvapo, o vaikas šlapinasi retai.
  2. Vasarą vaikai daugiau juda, laksto, žaidžia, sportuoja, todėl turite jiems pasiūlyti atsigerti kas 1,5–2 valandas, net jei jie patys neprašo.
  3. Vaikas visur su savimi turi turėti gertuvę. Kiekvieną kartą, išpylę gėrimo likučius, švariai išplaukite gertuvę su specialiu šepetėliu. Nepirkite vaikams gertuvių su siaurais kakleliais, kurių neįmanoma išplauti šepetėliu.
  4. Geriausia vaiką pratinti gerti vandenį nuo pat papildomo maitinimo pradžios po kiekvieno valgymo duodant atsigerti keletą gurkšnelių tyro vandens. Tai ir gera dantų ėduonies profilaktika.
  5. Geriausia vaikams duoti natūralaus negazuoto mineralinio vandens. Svarbu kad tai būtų mineralinis, o ne mineralizuotas vanduo, ypač karštomis vasaros dienomis, ir ypač tiems vaikams, kurie sportuoja, yra aktyvūs ar linkę prakaituoti. Natūraliame mineraliniame vandenyje yra įvairių mineralų, kuriuos svarbu atstatyti po gausesnio prakaitavimo. Geriausias tas mineralinis vanduo, kuris parduodamas stikliniuose buteliuose.
  6. Negalima sušilusiam vaikui duoti gerti šalto vandens ar kito gėrimo, geriausia duoti kambario temperatūros skysčių.
  7. Gazuoti gėrimai vaikams netinka, nes angliarūgštė dirgina skrandį. Gazuotą mineralinį vandenį reikėtų atsukti ir leisti pastovėti 15–20 min., kol išeis angliarūgštės burbuliukai. Galima įpilti į stiklinę ir pamaišyti, kad burbuliukai greičiau išeitų.
  8. Nuo 2 metų galima vaikui duoti gerti paprasto nevirinto vandens iš čiaupo.
  9. Net ir labai ištroškus, geriausia troškulį malšinti geriant mažais gurkšneliais, nes godžiai geriant signalai iš organizmo nespėja pasiekti smegenyse esančio troškulio centro ir jo nuslopinti.
  10. Atidarytą pirkto vandens butelį karštą vasaros dieną galima laikyti ne ilgiau kaip 1 parą, nesvarbu, kur – ant stalo ar šaldytuve. Todėl pirkite tokią vandens pakuotę, kokią šeima paprastai suvartoja per parą.

Konsultavo vaikų ligų gydytoja Lina Orlovskaja

„Mamos žurnalas“

Susiję straipsniai

Žymos: , , , , ,

Sponsored Video

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


− penki = 1

Kitos temos: