Daugiausiai svetainių Baltijos šalyse jungiantis reklamos tinklas bei reklamos technologijas kurianti įmonė Setupad (SIA „Setupad“ Latvijoje ir UAB „Setupad Technologies“ Lietuvoje) neseniai užsitarnavo prestižinį titulą ir tapo pirmuoju sertifikuotu Google leidėjų partneriu (angl. Google Certified Publishing Partner) iš Lietuvos ir Latvijos. Toks pripažinimas iš Google pabrėžė kompanijos lyderystę rinkoje bei žymi Setupad brandą prisidedant prie visos reklamos industrijos.
„Mums didžiulė garbė ir pripažinimas būti pirmaisiais savo šalyse bei viena iš vos kelių dešimčių kompanijų pasauliniu mastu, turinčių šį statusą. Turėdami GCPP statusą, mes įrodėme, jog gebame vykdyti įsipareigojimus tiek savo media partneriams, svetainių savininkams bei redakcijoms, tiek tokiems partneriams kaip Google. Patys sau keliame aukštus kokybės standartus, siekiame nuoseklaus technologinio vystymosi ir pajamų augimo savo klientams. Vos tik įkūrę Setupad siekėme visų pirma sukurti papildomus pajamų šaltinius klientams (monetizavimo paslaugos pavidalu), o taip pat padėjome jiems vystyti ir optimizuoti savo svetaines, ieškojome geriausių individualių sprendimų kiekvienam iš jų, tuo pačiu siekdami atitikti Google ir kitų reklamos partnerių rekomendacijas bei reikalavimus. Kūrėme ir kuriame itin daug inovatyvių sprendimų, todėl išlaikėme ne tik konkurencinį pranašumą, bet ir gerokai palengvinome bei automatizavome prisijungimo prie mūsų tinklo galimybes net pačių mažiausių svetainių savininkams. Naujasis mūsų GCPP statusas neabejotinai leis nukreipti ir daugiau vidinių Google resursų bei dėmesio į mūsų mažas rinkas, leis joms augti ir tobulėti dar sparčiau“, – komentavo vienas Setupad įkūrėjų ir vadovas Lietuvoje Povilas Goberis.
Apie GCPP
Google sertifikuoja kitas kompanijas, savo partnerius įvairiose interneto rinkos srityse. Viena jų yra interneto svetainių – leidėjų ir reklamos verslas. Paties Google verslo pagrindas yra reklamos biudžetai, kuriuos suneša reklamos užsakovai, todėl kompanijai itin svarbu siekti efektyvaus šių biudžetų investavimo interneto svetainėse.
Kitais žodžiais tariant, kiekvienas išleistas euras turi duoti apčiuopiamą rezultatą ir naudą reklamos užsakovams. Tam, kad šis hipotetinis reklamos biudžeto euras efektyviai veikdamas pasiektų reikiamą auditoriją, įgalintų kokybišką reklaminės žinutės svetainėse ištransliavimą, Google pasitelkia partnerius, dirbančius su šiomis svetainėmis tiesiogiai.
GCPP arba sertifikuotas Google leidėjų partnerio statusas žymi aukščiausių partneriams keliamų reikalavimų atitiktį. Google savo partnerius, siekiančius šio statuso, tikrina ne vienerius metus, egzaminuoja ir skatina išsikelti sudėtingesnius tikslus, negu vien tik monetizavimo paslaugų teikimą svetainėms. Sritys, kuriose Google šiuo metu skatina savo partnerius dirbti ir kurti inovacijas apima duomenų, privatumo valdymo, analitikos, vartotojų pasitikėjimo ir kitas.
Daugiau informacijos apie GCPP Setupad bloge.
Apie Setupad
Įmonę 2015 metais įkūrė Toms Panders ir Povilas Goberis – tuo metu kolegos iš interneto tyrimų kompanijos Gemius. Maždaug tuo metu prasidėjo automatizacijos ir aukciono principais veikiančios reklamos vystymosi etapas internete. Šiuo laikotarpiu rinkoje atsirado daug naujų kompanijų, kuriančių tokius technologinius sprendimus, kuriuos pačioms svetainėms sukurti būtų buvę per sudėtinga.
Setupad kompanijos sėkmę lėmė ankstyvas talentų pritraukimas ir itin efektyviai reklamos pajamas auginančių techninių sprendimų integracija klientų svetainėse. Kompanija greitai užėmė rinkos lyderio pozicijas Baltijos šalyse, pritraukusi iš pradžių kelias dešimtis, o vėliau ir kelis šimtus klientų tiek vietinėje rinkoje, tiek ir svetur. Šiuo metu kompanijoje Lietuvoje, Latvijoje bei Ispanijoje dirba apie 50 savo srities profesionalų.
Per 8 veiklos metus Setupad sukūrė nuosavą reklamos serverį, ištobulino reklamos integravimo techninius sprendimus, leidžiančius reklamą automatizuoti ir valdyti reklamos tinklo pagrindu šimtuose svetainių. Tai leido į Setupad reklamos tinklą pritraukti daug tiesioginių reklamos investicijų, sparčiai auginti ir svetainių pajamas. Šios pajamos daugeliui redakcijų tapo galimybe gerinti turinio kokybę, pasamdyti papildomų žurnalistų ir gerinti pačios žiniasklaidos vertę.
„Ne vienerius metus kartu su komanda Lietuvoje labai daug investavome į vietinę regioninę bei nišinę žiniasklaidą. Mūsų misija ir tikslas yra beveik visus techninius patobulinimus įgyvendinti mažiausiais įmanomais kaštais arba jeigu įmanoma – visiškai nemokamai. Tai iššūkis, kurį priimame keldami vis aukštesnę kartelę sau, o viso to rezultatas – itin profesionali IT komanda, gebanti spręsti sudėtingiausius techninius iššūkius ne tik mažytėms WordPress pagrindu veikiančioms svetainėms, bet ir sudėtingoms portalų turinio valdymo platformoms. Mums taip pat patinka nuolat edukuoti ir mokyti savo klientus“, – pasakoja Povilas Goberis.
Šiuo metu įmonė veiklą Lietuvoje vykdo didžiausią dėmesį skirdama reklamos kokybei svetainėse gerinti, pačių svetainių tobulinimui bei bendradarbiavimo plėtrai su reklamos užsakovais ir agentūromis. Lietuvoje taip pat kuriama ir testuojama didžioji dalis Setupad programinės įrangos.
Globaliuoju mastu Setupad yra daugelio kitų kompanijų ar organizacijų partneris. Viena iš jų yra Prebid, kurianti ir vystanti programinę įrangą, skirtą valdyti reklamos aukcionus. Setupad yra šios organizacijos technologinis partneris.
„Setupad mus apgaubė didžiule empatija, dėmesiu, atidumu – kurdami žurnalo svetainę neturėjome pakankamai žinių ir patirties, juo labiau neturėjome supratimo, kaip iš svetainės uždirbti. Kreipėmės į Setupad ir turime atnaujintą portalą, elektroninę parduotuvę, tvarkingai prižiūrimą reklamą, augančias reklamos pajamas. Kaip minėjo įmonės vadovas – visi svetainės tobulinimo darbai, integracijos ir inovacijos mums buvo atliktos nemokamai. Laikas nuo laiko Setupad atstovai (neįtikėtina, bet net vadovai) pasiūlo mums nišinių idėjų, kurios aktualios tik mūsų auditorijai“, – dalinasi vieno iš Setupad klientų, „Mamos žurnalo“ direktorė Rasa Grinkevičienė.
Nuotraukų autorė – Giedre Tilvikė