Kaip pagerinti savo sveikatą per ateinančius metus?

joga

Pixabay.com

Angliškai kalbančiame pasaulyje yra ypatingas terminas, kuris skamba taip New Year‘s resolution. Lietuviškai tai verstųsi kaip „Naujųjų metų pažadas“. Taip anglai ir amerikiečiai vadina kažkokį vieną tikslą ar lūkestį, kurį išsikelia sau ateinančiais metais ir tai padaro būtent einamųjų metų paskutinę dieną. Dažniausiai tie lūkesčiai lieka tik lūkesčiais, tačiau vis tiek, tai gražus gestas ir idėja, kurią, tiesą pasakius, kai kam pavyksta ir įgyvendinti.

Tiems, kurie nenori laukti naujų metų, bet nori pagerinti savo sveikatą, mes paruošėme nedidelį informacinį straipsnį apie tai, kaip nedarant jokių didžiulių žygių pagerinti savo sveikatą per ateinančius metus.

Atsisakykite žalingų įpročių

Pradėkime nuo sunkiausio. Žalingų įpročių turi beveik visi mūsų šalies ir mūsų planetos gyventojai.

Vieni išgeria, kiti rūko, treti daro abu, tačiau visi turime sutikti, kad tai nėra gerai jūsų sveikatai. Nors suprantama, kad kelias į visišką metimą bei atsisakymą yra ilgas bei ne toks lengvas, tačiau jūs galite pradėti po truputėlį mažindami savo suvartojimą. Jeigu metų bėgyje sugebėsite gerokai sumažinti išgeriamo alkoholio kiekį bei surūkomų cigarečių skaičių, tikrai pagerinsite savo sveikatą.

Pradėkite vaikščioti bent po 5 km kasdien

Sportuoti dažnam žmogui trūksta jėgų ir laiko. Aišku, tikrieji „sportininkai“ sako, kad visa tai yra pasiteisinimai, tačiau dauguma žmonių dirba tikrai sunkiai ir prižiūri vaikus, todėl sportui lieka per mažai laiko. Nepaisant to, kažkokio fizinio aktyvumo tikrai reikia, nes apleistas kūnas ima silpti, o tuo pačiu silpsta ir sveikata. Mes rekomenduojame pakeisti savo įpročius minimaliai ir per dieną nueiti bent 5 kilometrus. Patogiausia tai daryti išlipus tolesnėje viešojo transporto stotelėje arba atvykstant į darbą, palikus automobilį toliau nei įprastai. Vaikščiodami sutrukdysite kūnui apsileisti ir pagerinsite sveikatą. Svarbu tik tai, kad avalynė būtų tinkama ir patogi vaikščiojimui.

Išgerkite bent po 1,8 litro vandens kasdien

Pavargusi mama

Pixabay.com

Nors reikalingo vandens kiekis priklauso ir nuo jūsų svorio, bet 1,8 litro yra ta, minimali riba, kurią būtina pasiekti kiekvienam suaugusiam žmogui. Iš tiesų tai viskas yra paprasčiau – reikia išgerti visą 1,5 litro butelį ir dar vieną didelį puodelį vandens arba beveik visiškai išgerti 2 litrų talpos vandens butelį. Rekomenduojame skaičiuoti tik vandens suvartojimą ir į šį kiekį neįskaičiuoti skysčių gautų per arbatą ar kitus gėrimus.

Nustokite gerti gazuotus arba saldintus gėrimus

Jie ne tik troškina, tačiau cukrus silpnina dantis bei ilgainiui ima kenkti organizmui. Jeigu įmanoma, jų kiekį sumažinkite kuo labiau. Idealu, kad per savaitę neišgertumėte daugiau nei 0,5 litro gazuotų gėrimų.

Įsiveskite dienos ritmą bei ryte mankštinkitės

Vienas didžiausių pliusų sveikatai yra rėžimo laikymasis. Jeigu kūnas žino, kad miegoti eina 23:30, o keltis reikia 7:30, pamatysite, kad jus pažadinti ims nebe žadintuvas, o patys atsibusite bei jausitės pakankamai žvalūs ir energingi jau nuo pačio ryto. Svarbu rėžimą suderinti su mankšta, kuri tonizuos bei suteiks jėgų įveikti ateinančios dienos iššūkius.

Susiję straipsniai

 

Žymos: ,

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


+ šeši = 15

Kitos temos: