Žvali po nemigo nakties

žvalumas

Prabusti padeda ne tik kava

Pirmus mėnesius laikas taip ir skaičiuojamas: nuo vieno vaiko miego iki kito.

Išnyksta riba, skirianti dieną nuo nakties. Mažyliui tai nė motais – prasilinksminęs naktį, dieną jis gali miegoti angelo miegu. O mamai po nemigo nakties reikia sutikti naują dieną.

Kaip ryte paslėpti nuovargio žymes? Iš kur semtis jėgų laukiantiems darbams?

Keli patarimai, kaip padėti sau namų sąlygomis.

Iš lovos – į dušą

Daugumai moterų „pabusti“ padeda dušas. Šiltas vanduo maloniai glosto odą. Jis nuplauna visus nakties ir mieguisto kūno kvapus. Dušo želė aromatas, susimaišęs su vandens garais, skatina giliai įkvėpti ir iškvėpti, užpildyti kvapiomis žolėmis visą krūtinę. Kelios minutės vienatvėje, kur girdėti tik tekančio vandens garsas, nuramina. Po dušo jau ne taip sunku eiti ir į virtuvę ruošti pusryčių šeimai.

Šiltas vanduo – šaltas vanduo

Jei iš ryto jaučiatės vangi ir nepailsėjusi, labai padės kontrastinis dušas. Svarbu teisingai reguliuoti temperatūrą. Išlipus iš lovos nereikia lįsti po lediniu vandeniu! Pirmiausia visa srove atsukite šiltą vandenį. Po juo stovėkite tol, kol sušils visas kūnas. Tada trumpam atsukite vėsų. Po kelių sekundžių vėl mėgaukitės šilta srove. Sušilusios perliekite kūną truputį vėsesniu vandeniu nei pirmą kartą. Už ištvermę palepinkite save šilta srove. Kūnas atsipalaiduos, sušils. Šiltas ir šaltas bangas pakartokite kelis kartus.

Vonelės kojoms

Jeigu dėl kokių nors priežasčių nesiryžtate visa lįsti po kontrastiniu dušu, galima daryti voneles kojoms. Vėsiu vandeniu perliekite iš pradžių vieną, paskui kitą koją, pradėdamos nuo pėdos, kildamos blauzda iki kelio ir grįždamos vidine blauzdos dalimi vėl iki pėdos. Po kelių kontrastinio vandens procedūrų kojų oda truputį parausta. Šluostydamos naudokite šiurkštesnį kilpinį rankšluostį.

Tamsūs ratilai po akimis

Nemiga ir nuovargis pirmiausia atsispindi veide. „Maišelius“ po akimis galima sumažinti paprasčiausiais panaudotais arbatos pakeliais, tik iš vakaro juos nepamirškite įdėti į šaldytuvą. Su tokiais vėsiais žolių kompresais ramiai pagulėkite penkias minutes. Kompresams tinka ne tik arbatžolės, bet ir vaistažolės (pavyzdžiui, ramunėlės). Svarbu, kad jautri paakių oda nebūtų alergiška vieniems ar kitiems augalams.

Pati sau masažistė

Ne kiekviena žino, kad savimasažas gali taip pat „pažadinti“ kaip ir puodelis stiprios kavos. Pavyzdžiui, pakanka vieną minutę energingai trinti delnais ausis, kad išlakstytų visi miegai. Ausys iš pradžių kiek paraus, bet greitai vėl atgaus įprastą spalvą, o jūs jausitės žvali visą rytą.

Ramus veidas

Mūsų mimikos tarsi veidrodis atspindi nuotaikas. Štai iš lovos pakilote nepailsėjusi, ant viryklės išbėgo pienas. Gilios raukšlelės kaktoje nuo pat ryto nežada nieko gera. Laikrodžio atgal nebeatsuksi, pieno nebesugrąžinsi į puodą. Lieka tik viena – išlyginti raukšleles, atsipalaiduoti pačiai ir atpalaiduoti veidą. Nusišypsokite, juk tai vienas iš savęs nuraminimo būdų. 

Pykčio žaibolaidis

Jei jaučiate, kad pykčio jumyse susikaupė daug, ir jis ima viršų,  pamėginkite susierzinimą „įžeminti“. Atsigulkite ant grindų vadinama embriono poza. Suglaustus kelius ir sukryžiuotas ties krūtine rankas spauskite į kamuoliuką. Užsimerkite, giliai kvėpuokite bent 10 minučių. Atsistojusios pajusite, kad susierzinimas kažkur dingo.

 „Mamos žurnalas“

Susiję straipsniai

Žymos: , ,

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


+ 2 = šeši