Penkios veiklos lauke jūsų sveikatai pagerinti arba – gamta jus priims be abonemento!

šeima

Freepik.com

Kam reikalinga sporto salės abonementas, kai galite sportuoti lauke? Mankšta lauke stipriau veikia kraujospūdį ir nuotaiką nei mankšta patalpose. Stresas pašalinamas per kelias minutes po buvimo gamtoje, matuojant raumenų įtampą, kraujospūdį ir smegenų veiklą. Paprasčiau tariant, laikas, praleistas lauke, yra naudingas jums! Pažvelkime į keletą įdomių užsiėmimų lauke, kurie gali pagerinti jūsų sveikatą.

  1. Važiavimas dviračiu

Važiavimas dviračiu turi daug naudos tiek protui, tiek kūnui. Tai puiki apatinės kūno dalies treniruotė, kuri treniruoja jūsų keturračius, šlaunies raumenis ir blauzdas. Tai taip pat padės sustiprinti širdies veiklą ir pagerinti širdies ir kraujagyslių sveikatą. Be to, tai nereikalauja svorių kilnojimo, todėl yra geras pasirinkimas žmonėms, kenčiantiems nuo sąnarių skausmo ar traumų. Pedalų mynimas išlaikant pusiausvyrą ir vairavimą taip pat pagerina jūsų koordinaciją. Važinėjimas dviračiu puikiai tinka ir jūsų psichinei sveikatai! Važiavimas dviračiu gali sumažinti stresą ir pagerinti nuotaiką, be to, tai puiki galimybė užmegzti ryšius su draugais ir šeima.

  1. Plaukimas

Plaukimas – tai ne tik mėgavimasis nuostabiais gamtos vaizdais, bet ir treniruotė nuo galvos iki kojų ! Plaukimas yra dar vienas puikus mažo poveikio pratimas, o tai reiškia, kad po traumos atsigaunantys žmonės gali išlikti fiziškai aktyvus, neįtempdami kūno. Vanduo taip pat suteikia pasipriešinimą, kuris padidina raumenų jėgą ir tonusą plaukiant. Galiausiai, plaukimas ištempia jūsų raumenis ir padidina lankstumą. Plaukimas padeda atsipalaiduoti ir nusiraminti. Ritmiški judesiai ir kvėpavimas taip pat gali suteikti meditacinės naudos. Kitą kartą plaukdami nugara, peteliške ar priekyje, pagalvokite apie visą nuostabią naudą sveikatai!

  1. Žygiai

Žygiai gali būti ramus pasivaikščiojimas parke arba širdį verianti treniruotė. Žygiai tonizuoja apatinę kūno dalį ir viršutinę kūno dalį, jei naudojate lazdas. Tai puikus kardio pratimas, kad jūsų širdis būtų sveika, ir didina kaulų tankį kaip ir svorio kėlimo pratimai. Jautiesi užstrigęs? Žygiai gali pagerinti kūrybinį mąstymą ir problemų sprendimą. Leisdamiesi taku išgirsite gamtos garsus, panašius į paukščių ir vandens čiurlenimą. Įrodyta, kad šie garsai turi raminamąjį poveikį. Eikite į miškus šiandien ir patys pamatysite žygio naudą sveikatai!

  1. Joga

Ieškote ramybės ir stabilumo, mėgaudamiesi grynu oru? Joga lauke gali būti kaip tik tau! Jogos proto ir kūno treniruotės puikiai dera su visa lauke praleisto laiko nauda sveikatai. Pajuskite, kaip jūsų rūpesčiai ištirpsta įkvėpdami gryno oro, ir susitelkite į savo sveikatą. Nustatyta, kad kontaktas su gamta mažina kraujospūdį, stiprina imuninę sistemą, padeda sušvelninti ligas ir mažina streso lygį. Jogą taip pat galite praktikuoti savo kieme ar terasoje. O jeigu neturite stoginės terasos, galite apsilankyti pas mus internetiniu adresu: www.terasustatyba.lt !

  1. Irklavimas

Irklavimo mėgėjai dažnai sako, kad didžiausias privalumas yra ramybė būnant ant vandens. Tyrimai rodo, kad irklavimas turi naudos mūsų fizinei ir psichinei sveikatai. Irklavimas lavina viršutinę kūno dalį, padidina nugaros, rankų, pečių ir krūtinės raumenų jėgą. Tai taip pat sustiprina jūsų pagrindinę jėgą ir kojų jėgą baidarininkams.

mamoszurnalas.lt_630x400

Susiję straipsniai

Žymos: , , , , ,

Rekomenduojami video

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


− trys = 1

Kitos temos: