8 skanios riešutų sviesto panaudojimo galimybės

 

maistas

Freepik.com

Riešutų sviestas – ypač mūsų sveikatai naudingas produktas. Jame yra ypač daug mums reikalingų vitaminų bei mineralų.

Ypač turtingas vitaminu E, o jis yra labai reikalingas puikiai odos, nagų bei plaukų būklei palaikyti. Turi ir daug magnio, kuris ypač svarbus augančiam organizmui, be to, padeda atsistatyti raumenims po įtemptos treniruotės ar fizinio krūvio. Šis gaminys labai turtingas ir skaidulomis, tad palaikoma normali virškinimo funkcija. Tačiau ir tai – dar ne viskas: jame esančios medžiagos mažina širdies bei kraujagyslių sistemos ir cukrinio diabeto tikimybę. Dar vienas priežastis, kuo mums naudingas riešutų sviestas – ta, jog ilgai išlieka sotumo jausmas. Be to, tai yra ir puikus baltymų šaltinis, todėl riešutų sviestą ypač tinka naudoti sportuojantiems žmonėms. Taigi, tikrai netrūksta priežasčių šį gaminį naudoti kuo dažniau – būtų idealu tai daryti kasdien. Na, o, kad išvengtumėte rutinos, pats metas susipažinti su puikiomis riešutų sviesto panaudojimo galimybėmis.

  1. Ledus mėgstame daugelis, dažnai ieškome produktų, kuriais galėtume juos pagardinti. Labai dažnai pasirenkamos įvairios uogienės. Jos iš tiesų labai skanios, tačiau naudos iš jų mažai, o be to, gauname labai daug cukraus. Tad, jei ieškote kažko, kuo galėtumėte pagardinti ledus ir tai būtų naudinga organizmui, riešutų sviestas yra puikus pasirinkimas.
  2. Košė daugeliui žmonių yra puikus pusryčių variantas, nes ją pagaminti užtrunka neilgai, be to, tai – labai maistinga. Visgi, dauguma žmonių atvirauja, kad valgyti košę be jokių pagardų yra šiek tiek nuobodu. Tad, jei jums pabodo įprastai pasirinkimai – vaisiai, uogos ar medus, nedvejodami dėkite į dubenėlį bent porą šaukštų riešutų sviesto – bus ir labai skanu, ir naudinga.
  3. Daugeliui žmonių kokteiliai asocijuojasi su puikia ryto pradžia – puikus skonis maloniai nuteikia visai likusiai dienai bei suteikia daug energijos. Taigi, belieka tik pridurti, kad riešutų sviestas gali tapti itin vertinga sudedamąją šių kokteilių dalimi.
  4. Kai norisi užkąsti, tačiau visiškai nėra laiko gaminti, puikia išeitimi gali tapti sumuštinis su riešutų sviestu – tiesiog pasirinkite mėgstamiausios rūšies traputį bei aptepkite jį riešutų sviestu. Nesugaišite nei minutės, tačiau tikrai turėsite labai skanų ir naudingą užkandį.
  5. Daugelis net nesusimąsto, kad riešutų sviestas gali būti ir puiki trintų sriubų sudedamoji dalis. Tad, jei gaminate trintą saldžių bulvių, moliūgų ar bet kokių kitų daržovių sriubą, įmaišykite ir kelis arbatinius šaukštelius riešutinio sviesto – patiekalui tai suteiks pikantiškumo bei lengvo saldumo, ir, žinoma, praturtins jį įvairiais vitaminais, mineralais ir skaidulomis.
  6. Riešutų sviestas gali tapti ir puikiu išsigelbėjimu tuomet, kai norisi skanaus ir sveikesnio gardėsio prie kavos ar arbatos: tiesiog įdėkite kelis šaukštus šio sviesto, užberkite pjaustytų vaisių arba uogų ir turėsite puikų skanumyną prie pasirinkto gėrimo.
  7. Riešutų sviestas taip pat puikiai tiks ir gaminant padažus troškiniams. Tiesiog sumaišykite keletą šaukštų riešutų sviesto su mėgstamais, prieskoniais, pomidorų pasta, grietinėle, sojos padažu ar čili pipirais ir turėsite labai skanų bei kvapnų padažą egzotiškam troškiniui.
  8. Dar viena skani idėja – desertinė tortilija. Tiesiog paimkite tortiliją, sutepkite ją riešutų sviestu, o į vidų pridėkite mėgstamų vaisių bei uogų ir turėsite šaunų savaitgalio pusryčių patiekalą.

Riešutų sviestas – ypač vertingas pasirinkimas norint gyventi sveikiau, tad verta jį naudoti kuo dažniau, o pasitelkiant šias idėjas tikrai paprasta bus išvengti rutinos. Na, ir, žinoma, taip pat svarbu nepamiršti, kad siekiant užtikrinti sveikesnę mitybą, reikalingi ir įvairūs maisto papildai. Didelį jų pasirinkimą patraukliomis kainomis rasite https://www.mrbiceps.lt/maisto-papildai/papildai/vitaminai-mineralai-sportuojantiems/.

mamoszurnalas.lt_630x400

Susiję straipsniai

Žymos: ,

Rekomenduojami video

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


9 + = penkiolika

Kitos temos: