Korsetas po gimdymo: kaip išsirinkti ir kodėl šis pirkinys turi būti NR.1 mamytės sąraše?

nėštumas

Gydytojai nustatė, kad pirmos 6–8 savaitės po gimdymo yra svarbiausios, kai kalbame apie kūno formų pokyčius

Jau nuo seniausių laikų gimdyvės ieškojo įvairių būdų kaip greičiau susigrąžinti buvusias kūno formas po gimdymo. Tikriausiai dar jūsų senelės, o gal ir mamos, jus išnešiojo pilvą pasirišusios skaroje, o po gimdymo buvo apsivyniojusios rankšluosčiu. Tačiau šiandien mes galime rinktis iš daugybės profesionalių, ortopedų ir kitų specialistų patikrintų produktų, skirtų specialiai nėščiosioms ir gimdyvėms.

Korsetai po gimdymo – vieni iš jų, o šiame straipsnyje kviečiame jus susipažinti su korsetų pasiūla bei sužinoti, į ką reikėtų atkreipti dėmesį prieš įsigyjant šį produktą.

Kas yra korsetas po gimdymo?

Korsetas po gimdymo – tai specialus ortopedinis įtvaras, skirtas prilaikyti pilvo raumenims, padėti jiems ir vidiniams organams grįžti į pradinę padėtį po gimdymo. Nėštumo metu moters gimda gali išsiplėsti net 40 kartų, tačiau, deja, to negeba padaryti pilvo raumenys, todėl dažnai po gimdymo yra sunku greitai susigrąžinti buvusias savo kūno formas.

Korsetas po gimdymo prilaiko pilvo sienelę, taip pat gerina laikyseną, nuima papildomą apkrovą nuo stuburo, o tai bus aktualu toms, kurios susiduria su nugaros skausmais. Korsetą reikėtų dėvėti dieną, kai užsiimate namų ruošos darbais, einate pasivaikščioti ar sportuojate. Naktį ir būnant ramybės būsenoje korseto dėvėti nereikėtų.

Kada reikėtų dėvėti korsetą po gimdymo?

Gydytojai nustatė, kad pirmos 6–8 savaitės po gimdymo yra svarbiausios, kai kalbame apie kūno formų pokyčius. Šiuo metu pasiekti gerų rezultatų bus daug lengviau, nei savo kūno forma susirūpinus po pusmečio ar metų po gimdymo. Be gydytojų rekomenduotų mankštų, tinkamos mitybos, yra svarbu ir fiziškai padėti pilvo raumenims grįžti į jų pradinę padėtį.

Korsetus po gimdymo yra rekomenduojama dėvėti 1–3 mėn. Jei gimdėte natūraliai, korsetą galite segtis jau kitą dieną, jei jums buvo atliktas cezario pjūvis, tuomet dėl korseto dėvėjimo turėtumėte pasikonsultuoti su gydytoju. Ilgiau nei 3 mėn. korseto dėvėti nėra rekomenduojama, nes per šį laiko tarpą yra pasiekiami optimalūs rezultatais ir ilgesnis korseto dėvėjimas gali padaryti meškos paslaugą, kai liemens ir pilvo srities raumenys atpras dirbti, nes visą darbą už juos nudirba korsetas.

korsetas

Korsetai po gimdymo būna įvairių formų, ilgių, taip pat būna pagaminti iš įvairių medžiagų

Kaip išsirinkti korsetą po gimdymo?

Korsetai po gimdymo būna įvairių formų, ilgių, taip pat būna pagaminti iš įvairių medžiagų. Čia pateikiame sąrašą požymių, į kuriuos turėtumėte atkreipti dėmesį, rinkdamiesi korsetą. Skirtingi korsetai tiks skirtingo sudėjimo, skirtingas problemines vietas turinčioms gimdyvėms, todėl plati pasiūla leidžia užtikrinti, kad kiekviena ras sau tinkamą variantą.

Korseto ilgis

Rinkdamiesi korsetą tikriausiai pastebėjote, jog jų būna įvairių ilgių. Korsetai po gimdymo gali būti tiek įprasto ilgio (iki 25 cm), tiek ilgi – ilgesni nei 25 cm. Ilgesni korsetai labiau tiks aukštesnėms moterims, kurių ūgis 180 cm ir daugiau. Liemuo yra proporcingas žmogaus ūgiui, todėl įprasto ilgio korsetai aukštesnėms moterims yra tiesiog per siauri.

Korseto stiprumas

Skirtingų gamintojų bei iš skirtingų medžiagų pagaminti korsetai yra ir skirtingo stiprumo, tai reiškia jie gali lengvai arba itin stipriai prilaikyti pilvo raumenis. Stiprūs ir itin stiprūs korsetai padeda greičiau sustiprinti pilvo raumenis bei jiems grįžti į pradinę padėtį.

Korsetai sportui

Sportiniai arba korsetai po gimdymo sportui, tai dar viena korsetų rūšis, apie kurios įsigijimą reikėtų pagalvoti toms mamoms, kurios planuoja sportuoti ar aktyviai leisti laiką augindamos mažylį. Šio tipo korsetai būna specialiai pritaikyti aktyvioms veikloms, jie gerai išsilaiko reikiamoje padėtyje net ir keičiant pozas, yra laidūs orui, taigi neleidžia kūnui prakaituoti.

Korsetai su papildomomis detalėmis

Svoris_pilvas

Virginijos Sankalienės nuotr.

Renkantis korsetą reikėtų atkreipti dėmesį ir į tai, kad yra modelių su įvairiomis papildomomis detalėmis. Pavyzdžiui, korsetas su kaušeliais krūtims pakels ir prilaikys pasunkėjusias krūtis.

Korsetas su kelnaitėmis gali būti patogus tuo atveju, jei tradicinis korsetas jums nepatogus, jo neišeina išlaikyti reikiamoje padėtyje. Tokiu atveju jums reikėtų pabandyti ir korsetą su petnešėlėmis, kurios taip pat yra papildoma priemonė, skirta išlaikyti korsetą reikiamoje padėtyje.

Kaip ir kiekvienos moters nėštumas yra skirtingas, taip ir raumenų atsistatymo greitis skiriasi. Tačiau korsetas po gimdymo yra ta priemonė, kuri gali padėti greičiau susitraukti pilvo srities raumenims ir grįžti į pradinę, prieš gimdymą buvusią ar jai artimą, padėtį. Tikimės, kad šis straipsnis jums padės nuspręsti, kokio korseto jūs ieškote ir į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis iš plačios korsetų pasiūlos.

mamoszurnalas.lt_630x400

Susiję straipsniai

Žymos: , ,

Sponsored Video

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


7 − šeši =

Kitos temos: