Kaip grįžti į buvusį sportavimo ritmą: 4 žingsnių programa

vija

Rinkitės neintensyvias treniruotes, labiausiai tiks pilatesas

Gyvenime pasitaiko įvairiausių priežasčių, dėl kurių kurį laiką nebegalime užsiimti aktyvia fizine veikla. Turbūt kiekviena žinote, ką reškia staiga nustoti sportuoti, kai nutinka kas nors netikėto. Keletą dienų neatliekame pratimų ir pasijuntame tarsi išmuštos iš vėžių. Taigi tuomet kyla klausimas – kaip grįžti į buvusį sportavimo ritmą?

Jeigu jaučiate, kad vėl pradėti aktyviai sportuoti trūksta motyvacijos, štai keletas patarimų, kaip efektyviai susigrąžinti įprotį nuolat sportuoti bei palaikyti sveiką gyvenimo būdą.

1. Pradėkite nuo vienos treniruotės per savaitę

Jeigu jaučiate, kad jums sunku vėl pradėti mankštintis, kartais pravartu prie fizinės veiklos grįžti pamažu. Rinkitės neintensyvias treniruotes, labiausiai tiks pilatesas. Atlikdamos pilateso mankštą treniruočių studijoje „Vija Pinavija“, savo kūną dėliosite tarsi lego konstruktorių: kai kur patempsite, atpalaiduosite, kitur įtempsite. Net nepajusite, kaip jūsų savijauta ims gerėti, norėsite sportavimą tęsti ir taip grįžti prie turėtų sveikų įpročių.

2. Prisiminkite, kokia gera savijauta būna po treniruotės

Kartais mes per daug dėmesio skiriame pastangoms, kurias įdedame mankštindamiesi, o ne į jų suteikiamą naudą bei rezultatą. Vienas pagrindinių treniruočių aspektų yra tai, jog net jei treniruotė nėra lengva, po jos vis tiek jausitės daug geriau. Tad jeigu jums reikia motyvacijos vėl pradėti sportuoti, tiesiog prisiminkite, kokia gera savijauta būna po treniruotės.

3. Pažymėkite laiką, skirtą mankštinimuisi, savo darbo kalendoriuje

Įsitikinkite, jog laikas kurį skirsite mankštinimuisi, nebus užimtas kitomis veiklomis. Jeigu žinote, kad vakarais turite labai daug darbo, sportuokite rytais. Jeigu rytai per daug užimti, skirkite laiko sportui vakarais. Na, o jeigu žinote, kad jūsų laukia itin užimta diena, tiesiog atlikite greitą penkiolikos minučių mankštą. Juk net ir trumpa mankšta yra geriau už visišką jos nebuvimą.

4. Sportuokite dėl savęs, ne dėl kitų

Nesportuokite dėl niekieno kito, tik dėl savęs. Svarbiausia, jog dėl geros savijautos ir pasitikėjimo savimi bei savo jėgomis turėtumėte stengtis būti sveikos ir stiprios. Nepamirškite, kad visa tai darote dėl savęs, o ne dėl kitų. Kaskart mankštindamosi žinokite, kad padarėte šį tą gero sau ir savo savijautai.

Nepamirškite, kad įpročiai atsiranda tą pačią veiklą atliekant kiekvieną dieną. Tad kuo nuosekliau atliksite pratimus, tuo lengviau bus suformuoti mankštinimąsi kaip įprotį.

Susiję straipsniai

 

Žymos: , , , ,

Komentarų nėra.

Palikite atsiliepimą


+ 5 = dvylika

Kitos temos: